کلاهبرداری از زنان مطلقه و پولدار به بهانه ازدواج/ اخذ دسته چک با فریب قربانیان

10:35 - 22 دی 1395
کد خبر: ۲۶۶۲۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی از دستگیری فردی به اتهام‌های کلاهبرداری،‌ جعل اسناد و امضا، غصب عناوین دولتی، توهین به اشخاص، خیانت در امانت و عدم ثبت واقعی نکاح خبر داد.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی از دستگیری فردی به اتهام‌های کلاهبرداری،‌ جعل اسناد و امضا، غصب عناوین دولتی، توهین به اشخاص، خیانت در امانت و عدم ثبت واقعی نکاح خبر داد.

وی گفت: این فرد که متولد 1363 با داشتن چهره‌ای موجه به شناسایی خانم‌های مطلقه و دارای ملائت مالی در شهرستانهای متعدد اقدام کرده و با پیشنهاد ازدواج به آنها به صورت موقت و با فریب دادنشان نسبت به اخذ دسته چک به نام شکات مبادرت کرده و با جعل امضا نسبت به صدور چک‌ها اقدام می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی اضافه کرد: متهم در برخی موارد با غصب عناوین دولتی خود را به راننده قاضی و دهیار روستا معرفی و نسبت به همین عناوین کلاهبرداریهای متعددی را انجام داده است.

این مقام قضایی در استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: وی همچنین از طریق فریب دادن مردم به داشتن موسسات غیر دولتی و امیدوار ساختن آنها به اشتغال نسبت به کلاهبرداری از آنها اقدام می کرده است.

وی با اشاره به کشف برخی مدارک از جمله عکس های نسوان، کپی شناسنامه ، کارت های تبلیغاتی و سند نکاحیه عادی تصریح کرد: کشف این مدارک حاکی از این است که متهم مذکور بیش از موارد مکشوفه و در شهرستان های دیگر مرتکب بزه شده است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی از شهروندانی که به این شیوه و توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند خواست تا برای پیگیری شکایت خود به دادستان شهرستان گرمه مراجعه کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *