مشاهده دود در داروخانه 29 فروردین / تخلیه پرسنل جهت ایمن سازی محیط

23:11 - 21 دی 1395
کد خبر: ۲۶۶۱۸۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: عملکرد ناموفق سیستم اطفای حریق داروخانه 29 فروردین سبب انتشار غبار شدید در طبقه بالایی داروخانه شد.
جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، گفت: ساعت 21:10 امشب در پی تماس پرسنل داروخانه 29 فروردین واقع در میدان حر نیروی های سازمان آتش نشانی در محل حضور یافتند.

وی افزود: پس از تماس صورت گرفته با سامانه 125 نیروی های دو ایستگاه در محل حاضر و امدادرسانی های خود را آغاز کردند 

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به انتشار دود غلیظ در طبقه فوقانی داروخانه اظهار کرد: آتش نشان ها پس از حضور در محل دود غلیظی را مشاهده کردند اما خوشبختانه خبری از شعله های آتش نبود.

وی ادامه داد: پس از بررسی های کارشناس سازمان آتش نشانی مشخص شد این دود به دلیل عملکرد ناموفق سیستم اطفای حریق اتوماتیک داروخانه بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه داروخانه 29 فروردین به سیستم های نوینی مجهز است تصریح کرد: سیستم اطفای حریق داروخانه 29 فروردین کاملا به روز بوده اما به دلایل نامشخص این سیستم دچار اشکال شده و در نتیجه آن دی اکسید کربن در فضا منتشر شده است.

ملکی از تخلیه پرسنل حاضر در داروخانه 29 فروردین خبر داد و اظهار کرد: پس از مشاهده غبار در محیط کارکنان داروخانه محیط را تخلیه کرده اما پس از اینکه مشخص شد آتش سوزی در کار نیست آنها بار دیگر به محل کار خود بازگشته و آتش نشان ها نیز عملیات خود را به پایان رساندند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *