از حضور در اردوهای تیم ملی دو و میدانی منع شده‌ام/ شرایط اردوی من از اردوی کیش بهتر بود!

6:00 - 22 دی 1395
کد خبر: ۲۶۶۱۴۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی پوش دو و میدانی ایران گفت: مربی‌ام من را از حضور در تمام اردوهای تیم ملی منع کرده است.

میلاد دریساوی در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شرایطش اظهار داشت: با دو سه نفر از دو و میدانی کاران ماده پرش یک گروه شده‌ایم و با هزینه خودمان در خوزستان تمرین‌می‌کنیم. تمام هزینه‌های رفت و آمد، مکمل، لباس و غیره را خودم پرداخت می‌کنم و فدراسیون اصلا تماسی نمی‌گیرد که از شرایطم با خبر شود، فقط می‌گویند این ورزشکار به اردو دعوت شده آن هم چه اردویی که نه مکان مناسبی برای استراحت، نه غذای خوب و امکانات دیگر فراهم نیست.

وی ادامه داد: تعدادی از ملی‌پوشان در اردوی کیش شرکت کردند و 500 هزار تومان هم گرفتند اما شرایطی که من برای خودم در خرمشهر ایجاد کردم خیلی بهتر از شرایطی بود که فدراسیون برای اردوی کیش فراهم کرده بود.

دونده پرش طول و پرش سه‌گام ایران در خصوص مربی خود تصریح کرد: من زیر نظر امیر مسعودیان بهترین مربی ماده پرش ایران تمرین می‌کنم اما فدراسیون حتی یک بار تماس نگرفت تا از شرایط تمرینی‌ام باخبر شود فقط موقعی که می‌خواهند اسامی دعوت شدگان به اردو را مشخص کنند اسم من را هم در لیست می‌گذارند بدون اینکه بعدا روی تمرینات و وضعیتم نظارت داشته باشند.

دریساوی افزود: مربی‌ام من را از حضور در هر اردوی اردوی تیم ملی منع کرده و طبق شرایطی که از سال‌های گذشته تا الان در فدراسیون وجود داشته از تیم ملی انصراف داده‌ام و فقط برای باشگاه تمرین ‌می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که قصد شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا را دارید یا نه عنوان کرد: تا وقتی که شرایط به اینگونه باشد شرکت نمی‌کنم. من با تمام ورزشکارانی که بیانیه را نوشتند موافق هستم. تا وقتی که حقوق‌ها قطع شده باشد همین تصمیم را دارم.

دریساوی با اشاره به وضعیت باشگاه‌ها گفت: باشگاه‌ها وضعیت خوبی ندارند حتی بعد از گذشت چند ماه از لیگ باشگاه ذوب ‌آهن علی رغم مبلغ ناچیز قراردادهای ما آن را پرداخت نکرده و شنیده‌ام که گفته‌اند چون تیم فوتبال ذوب‌آهن به فینال جام حذفی راه پیدا نکرده قراردادتان پرداخت نمی‌شود و با سجاد مرادی که صحبت کردیم گفت باشگاه امروز و فردا می‌کند.

ملی پوش دو و میدانی ایران در پایان خاطر نشان کرد: در کل نظر من با 12 نفری که بیانیه را نوشتند یکی است اما فرق من با آنها در این است که از اول در اردو حضور نداشتم و اگر شرایط درست نشود از مسابقات بین‌المللی انصراف می‌دهم و فقط به خاطر درآمدزایی در باشگاه فعالیت می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *