مردم سالاری دینی میراث گرانبهای آیت الله هاشمی است

16:06 - 21 دی 1395
کد خبر: ۲۶۶۱۴۲
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
عضو شورای عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه با بیان خدمات آیت الله هاشمی برای کشور مردم سالاری دینی را بزرگترین میراث او برشمرد.
مردم سالاری دینی میراث گرانبهای آیت الله هاشمی است
حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی در پاسخ به سوالی مبنی بر بزرگترین یادگار آیت الله هاشمی برای کشور به خبرنگار گروه سیاسی ، گفت: بزرگترین یادگاری او مردم سالاری دینی است که از میراث گرانبهای امام و این یار فداکار اوست.

عضو شورای عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه، انقلاب اسلامی و قانون اساسی را از دیگر یادگارهای او برشمرد و خاطر نشان کرد: همه اینها مرهون مجاهدت های این مرد مبارز است.

حجت الاسلام ابوترابی حضور گسترده مردم در تشییع پیکر آیت الله هاشمی را نشانه قدرشناسی آنها نسبت به یک خادم صالح و دلسوز برای خودشان عنوان و تاکید کرد: بنده این باور را داشتم که مردم همان گونه که حماسه تشییع امام بزرگوار را رقم زدند در تشییع بدن پاک یار دیرین او نیز این حماسه را تکرار خواهند کرد.

ابوترابی در پاسخ به سوالی در خصوص ادامه مسیر انقلاب با فقدان آیت الله هاشمی بیان داشت: تجربه تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی نشان داده با این حضور پرشور و همراهی با بصیرتی که مردم ایران داشته و عنایتی که خداوند برای ملت ایران دارد هیچ گاه انقلاب اسلامی برای ادامه مسیر با چالش مواجه نخواهد شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *