رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مرکز اسلامی مسکو درگذشت "آیت الله هاشمی رفسنجانی" را تسلیت گفت

14:10 - 21 دی 1395
کد خبر: ۲۶۶۰۸۷
مرکز اسلامی مسکو در پیام تسلیت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، تاکید کرد: مبارز خستگی ناپذیر انقلاب، عمر پر برکت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگی نظام شکوهمند اسلامی ایران سپری کرد و نقشی بی بدیل در عرصه ها و مقاطع گوناگون داشت.
مرکز اسلامی مسکو درگذشت به گزارش سرویس بین الملل در این پیام که امروز (سه شنبه) انتشار یافت، آمده است: ارتحال یار دیرین امام (ره) و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب اندوه فراوان شده است.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین صابر اکبری جدی مدیر مرکز اسلامی مسکو آمده است: بی شک نقش اساسی این مجاهد نستوه در مبارزه با رژیم ستمشاهی، شکل‌گیری و پیشبرد نهضت اسلامی به رهبری امام راحل و عظیم الشان و همچنین انجام خدمات ارزشمند پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاهها و مسئولیت های گوناگون سیاسی، از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و خاطره مردم محو نخواهد شد.

در پایان پیام با عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیت آیت الله فقید و ملت شریف ایران آمده است: آیت الله هاشمی رفسنجانی عمر پر برکت خود را در به ثمر نشاندن و بالندگی هرچه بیشتر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سپری کرد و نقش بی بدیلی در پویایی انقلاب و نظام در عرصه ها و مقاطع گوناگون داشت.

آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه پس از انتقال به بیمارستان شهدای تجریش بر اثر بروز عارضه قلبی در سن 82سالگی در گذشت.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *