افتخاری: قلعه‌نویی گفت دل رفیعی با پرسپولیس است/ در باشگاه جایی برای افراد ناسالم نخواهد بود

16:43 - 20 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۷۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: طی صحبتی که با قلعه‌نویی داشتم،‌ او هم عنوان کرد که دل رفیعی با پرسپولیس است.
به گزارش گروه ورزشی ، سید رضا افتخاری در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم در زمان نقل‌ و انتقالات نیم‌ فصل اظهار داشت: با بازیکنانی که منصوریان به من معرفی کرد، آنها تماس گرفته و جلسه گذاشتیم. با توجه به اینکه آنها قرارداد داشتند، به زور نمی‌توانستیم جذب‌شان کنیم. ما با سروش رفیعی هم صحبت کردیم، اما او قرار بود به پرسپولیس برود. کسی باید به استقلال بیاید که عاشق این تیم باشد.

وی در ادامه افزود: با رحیم زهیوی دو ساعت جلسه برگزار کردیم و این بازیکن صورت من را بوسید تا برود و از باشگاه استقلال خوزستان رضایت‌نامه‌اش را بگیرد، اما استقلال خوزستان رضایت‌نامه‌اش را نداد. بندی در قرارداد او بود که تنها در صورت پیوستن به تیم خارجی می‌توانست جدا شود، به همین دلیل از دست ما دَر رفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: گزینه بعدی ما سجاد شهباز زاده بود. این بازیکن گفت اگر باشگاه ترکیه‌ای رضایت بدهد، دوست دارد به استقلال بازگردد. او نیز پاسخی نداده است. بعد از زهیوی و شهباززاده، آندرانیک تیموریان را مدنظر داشتیم که با این بازیکن و فرهاد کاظمی صحبت کردیم. آنها شرایطی گذاشتند که بازیکن بگیریم و بازیکن بدهیم. منصوریان هم در پی پیدا کردن شرایط استی تا بلکه این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه تیموریان مصمم به بازگشت به استقلال است، گفت: در تلاش هستیم آندو را به استقلال بیاوریم. گزینه خارجی هم مدنظر داریم و  برای اینکه فضا به‌هم نخورد، نام او را اعلام نمی‌کنیم. اجازه دهید نام این بازیکن را اعلام نکنیم و این بازیکن هم مانند سه گزینه قبلی نسوزد تا نتیجه مذاکرات مشخص شود. تقریباً با این بازیکن تمام کرده‌ایم و اگر بتواند رضایت باشگاهش را بگیرد، به استقلال می‌آید.

افتخاری درباره لیست خروجی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: امشب با علیرضا منصوریان جلسه داریم تا درباره بازیکنان خروجی تصمیم بگیریم. فرصتی نداریم و باید لیست‌مان را به AFC  اعلام کنیم. در لیست ما هنوز نام روزبه چشمی هم وارد نشده و باید تصمیم نهایی در مورد او گرفته شود. ما تا پنجشنبه فرصت داریم لیست‌مان را ارسال کنیم و به همین دلیل دو روز جلوتر جلسه گذاشته تا تکلیف بازیکنان مشخص شود.

وی در پاسخ به این سؤال که چه پیش‌بینی از عملکرد استقلال در نیم‌ فصل دوم لیگ برتر دارد، تصریح کرد: من در ابتدای مسابقات فصل جاری حضور نداشتم و از زمانی که آمدم، روندمان رو به رشد بوده است. در مقطعی که من بودم، مانند پرسپولیس و تراکتورسازی تنها یک شکست را پذیرا شدیم. باید قبول کنیم مصدومیت بازیکنان کلیدی به تیم ما لطمه زد. اگر همه بازیکنان استقلال به شرایط خود بازگردند و بازیکنان مدنظر جذب شوند، تیم نتیجه خواهد گرفت. در بازی با سپاهان عملکردمان خوب بود و متأسفانه لیگ تعطیل شد و نتوانستیم به روندمان ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره وضعیت استیو جونز، مربی بدنساز انگلیسی این تییم تصریح کرد: این مربی به خاطر مشکلات مالی باشگاه، کارش را به موقع انجام نشد و پرداختی به او صورت نگرفت. این مسئله هم به خاطر برداشت یک میلیارد تومان از حساب باشگاه بود. از روز گذشته دست به کار شدیم تا مشکل او را برطرف کنیم.

افتخاری درباره تجمع روز گذشته (یکشنبه) برخی از هواداران علی فتح‌الله‌زاده برای برکناری او گفت: آنها مرا نیاورده‌اند که بخواهند برکنارم کنند! این تعداد نشان دهنده همه هواداران استقلال نیست. بعدها مشخص می‌شود که چه کسانی آنها را وادار به این کار کرده بودند. این تعداد مطمئن باشند که اگر من بروم، باز هم کسی مانند من می‌آید و بهتر است خودشان را به این دَر و آن دَر نزنند.

وی در واکنش به این سؤال که آیا این تعداد از سوی مدیران پیشین استقلال تحریک شده بودند، گفت: من نمی‌دانم چه کسی پشت این قضیه بوده است. دستگاه‌های نظارتی در حال پیگیری این موضوع هستند تا بدانند چه کسانی پشت پرده این داستان بوده‌اند. باشگاه استقلال دولتی است و با پنج نفر که در خیابان جمع شده‌اند، نمی‌توان مدیر عامل را تغییر داد. اینجا، جای کوچکی نیست و ما هم نگران این مسائل نیستیم. هواداران استقلال هم بازیچه دست این افراد نشوند. کسانی که منافع‌شان در باشگاه قطع و دست‌شان کوتاه شده است، بدانند که محیط باشگاه در حال سالم‌سازی است و جایی برای افراد ناسالم نخواهد بود. مطمئن باشند که اگر من هم بروم، کسی می‌آید که راه ما را ادامه دهد.

مشاور سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در ادامه گفت‌وگوی خود در رابطه با وضعیت فوتسال تصریح کرد: من دیگر در فوتسال حضور ندارم. کاری هم نمی‌کنم و تنها مشاور هستم. من هر از گاهی به علی کفاشیان کمک می‌کنم. باور کنید یک هفته است که به کمیته فوتسال سَر نزده‌ام.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به اینکه شنیده می‌شود برخی از بازیکنان جوان تمایلی برای تمدید قراردادشان نشان نداده‌اند، تصریح کرد: هر بازیکنی که منصوریان تأیید کند، با او قرارداد می‌بندیم و نگران منابع مالی هم نیستیم.

افتخاری در واکنش به پیوستن سروش رفیعی به پرسپولیس و اینکه هواداران استقلال از عملکرد این تیم در نقل‌وانتقالات ناراحت هستند، گفت: همان‌طور که گفتم رفیعی می‌خواست به پرسپولیس برود. طی صحبتی که با امیر قلعه‌نویی داشتم، او هم عنوان کرد که دل رفیعی با پرسپولیس است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *