رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کنسرت محمدرضا گلزار اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود/انتشار سریال "عاشقانه" به زودی

12:20 - 21 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۷۸۴
در گزارشی که از جدیدترین فعالیت های موسیقایی محمدرضا گلزار تهیه کرده ایم به برگزاری کنسرت او در شهر تهران تا انتشار سریال جدید "عاشقانه"، پرداخته ایم.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، محمدرضا گلزار که این روزها فیلم سینمایی "سلام بمبئی" را بر پرده سینماها دارد، به زودی فعالیت های موسیقایی خود را به شکل جدی دنبال می کند.

گلزار درصدد برگزاری کنسرتی پرقدرت در اسفند ماه سال جاری در شهر تهران  است و پیش از اینکه در پایتخت روی صحنه برود با هموطنان خود در بندرعباس و چند شهر دیگر دیدار می کند.

اسفند، زمان برگزاری کنسرت محمدرضا گلزار در تهران/ سریال

به احتمال زیاد آلبوم جدید محمدرضا گلزار تا پایان سال جاری منتشر نمی شود اما این هنرمند از 11 قطعه که تاکنون منتشر کرده و همچنین از 4 قطعه آماده انتشار، سخن گفته است.

گلزار در کارنامه خود سابقه خواندن تک قطعه های بسیاری را دارد که از این میان می توان به قطعه "روز برفی" با ترانه مهرزاد امیر خانی اشاره کرد که این اثر را به صورت دوصدایی با زنده یاد مرتضی پاشایی در سال 1392 منتشر کرد.

اسفند، زمان برگزاری کنسرت محمدرضا گلزار در تهران/ سریال

این هنرمند در همان سال در یکی از کنسرت های خواننده "یکی هست" روی صحنه حاضر شد و این قطعه را همراه با پاشایی به صورت زنده برای مخاطبان موسیقی خواند.

بازیگر فیلم "سلام بمبئی" همچنین در سال 1393 و پس از پر کشیدن مرتضی پاشایی قطعه " من دلم تنگ می شه" را خواند و این اثر را به این هنرمند جوان تقدیم کرد.

در کارنامه گلزار همچنین سابقه خواندن قطعه دو صدایی دیگری هم دیده می شود که او این مرتبه، قطعه " بهت عادت کردم" را با ترانه عاطفه حبیبی با حامد برادران اجرا کرده است.

اسفند، زمان برگزاری کنسرت محمدرضا گلزار در تهران/ سریال

محمدرضا گلزار که این روزها مشغول بازی در سریال "عاشقانه" به کارگردانی منوچهر هادی است، از احتمال توزیع این سریال از دو هفته آینده در شبکه نمایش خانگی نیز سخن گفته است.

در سریال تلویزیونی "عاشقانه" مهناز افشار، ساره بیات، حسین یاری، پانته آ بهرام، بهاره کیان افشار، هومن سیدی و فرزاد فرزین به ایفای نقش پرداخته اند.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *