رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ترامپ سرانجام دخالت روسیه در روند انتخابات آمریکا را پذیرفت

9:01 - 20 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۴۵۱
شبکه خبری «فاکس نیوز» به نقل از یکی از مشاوران ارشد رئیس جمهور منتخب آمریکا گزارش داد که دونالد ترامپ سرانجام یافته‌های جامعه اطلاعاتی و امنیتی آمریکا درباره دخالت دولت روسیه در روند انتخابات آمریکا و تاثیرگذاری برنتیجه نهایی را پذیرفته است.
حمله سایبری روسیهبه گزارش گروه بین‌الملل ، «رینس پریباس» گزینه پیشنهادی رئیس جمهور منتخب آمریکا برای ریاست ستاد کارکنان کاخ سفید در گفت وگو با «فاکس نیوز» ضمن بیان اینکه دونالد ترامپ و دیگر مشاوران او از حمله سایبری دولت روسیه به کمیته ملی حزب دموکرات به شدت انتقاد کرده‌اند گفت: ترامپ این حقیقت را پذیرفته که مسکو و نهادهای دیگر در حمله سایبری به آمریکا نقش داشته‌اند و همچنین این حقیقت را نیر پذیرفته که این نهادهای مرتبط با حملات سایبری به آمریکا در خاک روسیه قرار دارند.

«پریپاس» همچنین اضافه کرد که اگرچه دونالد ترامپ دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را پذیرفته اما نظر وی درباره این ارزیابی که هدف حمله سایبری مسکو کمک به پیروزی دونالد ترامپ بوده در انتخابات بوده است را قبول ندارد.

مشاور ارشد دونالد ترامپ در پاسخ به این سؤال که واکنش دونالد ترامپ در مقابل دخالت روسیه در انتخابات آمریکا چه خواهد بود اظهار کرد که دونالد ترامپ قصد دارد به سازمان های امنیتی و اطلاعاتی دستور دهد که توصیه‌های لازم برای برخورد با حمله سایبری پیشنهاد دهند و بی‌شک دولت آتی این توصیه‌ها و پیشنهادهای سازمان های امنیتی را بررسی می کند و احتمالا آنها را عملی کند.

«پریپاس» اما تأکید می کند که به نظر وی با وجود آشکارشدن حملات سایبری روسیه، آمریکا همچنان به دنبال رابطه دوستانه با روسیه و دیگر کشورهای جهان خواهد بود.

بنا به گزارش هفته‌نامه «نیوز ویک» پیشتر سازمان امنیتی آمریکا در گزارش محرمانه اعلام کرده بود که در دوران رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا، ولادیمیر پوتین مستقیما دستور حمله سایبری برای ضربه‌زدن به هیلاری کلینتون را صادر کرده بود.

«کلیان کانوی» و «رینس پریباس» از مشاوران ارشد دونالد ترامپ در واکنش به این گزارش محرمانه حزب دموکرات را مورد انتقاد قرار داده که چرا در مقابل حملات سایبری روسیه آسیب‌پذیر بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *