از وعده‌های توخالی رئیس تا تحریم اردوی تیم ملی/ کیهانی همچنان در خواب است!

6:00 - 20 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۰۵۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
پس از انتشار بیانیه ملی پوشان دو و میدانی اکنون اردو تیم ملی را هم تحریم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی در زمان انتخابات این فدراسیون وعده‌هایی مثل آوردن اسپانسر، برگزاری لیگ پویا و جذب باشگاه‌ها برای حضور در لیگ داده بود و با این صحبت‌ها به عنوان ریاست جدید فدراسیون انتخاب شد که البته انتخابات پرحاشیه‌ای هم بود.

کیهانی تا کنون نه تنها به هیچکدام از این وعده‌های توخالی عمل نکرده بلکه با برنامه‌های عجیب و غریب از جمله قطع حقوق ورزشکاران به دلیل جلوگیری از کم کاری آنها انگیزه ملی‌پوشان را در آستانه رقابت مهمی همچون قهرمانی آسیا کاملا پایین آورده است.

طبق گفته‌های رئیس فدراسیون این تصمیم با نظر جمعی اعضای فدراسیون از جمله سازمان تیم‌های ملی گرفته شده است و این اعضا معتقدند که حقوق ورزشکار را تنبل می‌کند بنابراین باید مدال کسب کنند و به جای حقوق پاداش دریافت کنند.

اگر خواستار مدال از ورزشکاران هستیم باید امکانات مناسب از جمله مسائل مالی را فراهم کنیم، با توجه به اینکه دو و میدانی یکی از رشته‌های سخت ورزشی است و توقع مدال هم از این رشته بالاست بنابراین ملی‌پوشان به امکانات مهمی همچون مربی، مکمل و مکان مناسب برا تمرین نیازمند هستند اما تا کنون حتی این اصلی‌ترین امکانات هم فراهم نشده است.

بر اساس این مشکلات برخی از دو و میدانی کاران بیانیه‌ای برای وزیر ورزش ارسال کردند و در آن از مشکلات خود نوشتند، پس از آن بیانیه مجید کیهانی در شبکه تلوزیونی اعلام کرد که تمامی ملی‌پوشان در اردوی تهران هستند و این در حالی است که تنها پنج دو و میدانی کار در اردوی تیم ملی به سر می‌برند و بقیه اردو را تحریم کرده‌اند.

ظاهرا رئیس فدراسیون همچنان در خواب است و نمی‌خواهد قبول کند رشته ورزشی مادر در قهقرا به سر می‌برد. باید دید سرانجام این حواشی چه می‌شود و کدام یک از طرفین حرف خود را به کرسی می‌نشاند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *