رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نظر مشترک ملی‌پوشان کاراته در خصوص پرداخت پاداش/ روی قول «طباطبایی» حساب کردیم!

8:55 - 19 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۹۰۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدال آوران کاراته کشور از عدم پرداخت پاداش‌های خود بسیار ناراحت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در فاصله کمتر از 10 روز مانده به برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون کاراته، هنوز پاداش 30 میلیون تومانی مدال آوران رقابت‌های جهانی پرداخت نشده و این موضوع موجی از نگرانی را در دل ملی‌پوشان به راه انداخته است.

همین موضوع سبب شد تا نظر برخی ملی پوشان را درباره تاخیر در پرداخت پاداش ها را بپرسیم.

پورشیب: طباطبایی خاطره خوبی از خود بجای بگذارد

کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: طباطبایی به ما قول داده و ما روی حرف او حساب کردیم. امیدوارم پاداش‌ها پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون پرداخت شود تا سرپرست فدراسیون خاطره خوبی از خود بجای بگذارد.

وی افزود: فعلا که هیچ خبری نیست اما امیدوارم این مبالغ هرچه زودتر به دست ما برسد.

گنج زاده: امیدوارم خستگی رقابت‌های جهانی روی تنمان نماند

دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی گفت: هفته گذشته با آقای طباطبایی صحبت کردم و ایشان به من قول پرداخت پاداش‌ها را داد و من هم روی حرفش حساب کردم.

وی ادامه داد: از روزی که به تیم ملی آمدم تا الان همیشه امیدوار به نگاه ویژه مسئولان بودم و هیچوقت هم اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. فقط امیدوارم خستگی رقابت‌های جهانی روی تنمان نماند.

مهدی زاده: پاداش‌ها را بدهند خوشحال می‌شوم!

پرافتخارترین کاراته کای کشور اظهار داشت: من به عشق پرچم سه رنگ کشورم در میدان جهانی مبارزه کردم و به مدال طلا رسیدم. هیچگاه مسائل مالی را با بحث فنی یکی نکردم.

وی ادامه داد: بحث پاداش‌ها در خلال رقابت‌های جهانی مطرح شد و انگیزه ما را دوچندان کرد. به هر حال سرپرست فدراسیون کاراته به بچه‌ةا قول داده و قطعا اگر این قول عملی شود، من هم خوشحال می شوم.

عباسعلی: اگر پول ندارید چرا وعده می‌دهید؟

حمیده عباسعلی در خصوص عدم پرداخت پاداش‌ها اظهار داشت: به ما گفتند از 14 تا 16 دی پاداش‌ها را پرداخت می‌کنند اما تا الان که چند روز هم از موعد مقرر گذشته، خبری از پرداخت این مبالغ نیست.

وی افزود: وقتی پول نیست، چرا وعده و وعید می‌دهید؟ بهتر بود از همان ابتدا می‌گفتند نمی‌توانیم پاداش بدهیم.

بانوی کاراته کای کشورمان در ادامه تصریح کرد: هیچوقت در خصوص این مسائل صحبت نمی‌کردم اما این‌بار باید از حق خود دفاع کنم. متاسفانه این روزها فقط وعده امروز و فردا می‌شنویم و فعلا هیچ خبری از اسپانسر نیست.

به گزارش میزان، ناگفته پیداست که ملی‌پوشان کشورمان از عدم پرداخت مطالبات خود بسیار گله‌مند هستند و به نظر می‌رسد تا حد زیادی از پرداخت پاداش نا امید شده‌اند.

ای کاش سید حسن طباطبایی پیش از اینکه قولی به ورزشکاران بدهد، از توافق با اسپانسر مطمئن می‌شد تا اینگونه خود و فدراسیون را تحت فشار قرار ندهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *