رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تربیت دینی و سعادت اجتماعی موضوع این هفته برنامه "آفاق"

12:21 - 18 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۶۴۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
برنامه تلویزیونی «آفاق» طی هفته جاری با موضوعات گوناگون تربیتی، اجتماعی و خانوادگی و با حضور اساتید برجسته حوزوی و دانشگاه، از شبکه افق پخش می شود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، برنامه تلویزیونی و اذانگاهی «آفاق» طی هفته جاری با موضوعات مختلف فرهنگی، مذهبی و تربیتی به روی آنتن شبکه افق می رود.

شنبه 18 دی ماه با حضور حجت الاسلام محمد کاظم راشد یزدی، بحث کفویت در ازدواج پیگیری می شود و در روز یکشنبه نیز شاهد ادامه مبحث محبت ورزی زوجین به همراه پاسخگویی به مخاطبان با حضور منصوره رحماندوست خواهیم بود.

دوشنبه 20 دی ماه با حضور دکتر علی انتظاری، موضوع اعتیاد و خانواده و اقدامات پیشگیرانه دنبال می شود و در روز سه شنبه نیز حجت الاسلام علی سرلک، به مفاهیم عمیق تربیتی در نامه 31 حضرت علی(ع) و اخلاص در دعا می پردازد.

چهارشنبه 22 دی ماه اصول تربیتی قانونمداری در گفت وگو با دکتر فهمیه فرهمندپور مورد بررسی قرار می گیرد و پنجشنبه این هفته نیز دکتر امیرحسین بانکی در مورد نگاه مردان به اشتغال زنان مباحثی را مطرح خواهد کرد.

«آفاق» برنامه تلویزیونی و اذانگاهی شبکه افق با تهیه کنندگی الهه بهبودی، شنبه تا پنجشنبه ساعت 17:00 و تکرار آن ساعت 11:30 روز بعد از شبکه افق پخش می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *