ونگر و کشف یک استعداد جوان ظرف 48 ساعت/ کوهن برامال از تمرین با آرسنال می‌گوید

2:00 - 18 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۴۴۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی تیم آرسنال بازیکنی را از فوتبال سطح هفت انگلیس کشف کرده است.

به گزارش گروه ورزشی ، آرسن ونگر همیشه به تیم استعدادیابی قدرتمندش و البته کشف استعداد‌های جوان شهره بوده است. یکی دیگر از خریدهای جوان ونگر، کوهن برامال 20 ساله است، او در تیم هدنسفورد تاون در سطح هفتم فوتبال انگلیس بازی می‌کرد.

برایان مک دروموت او را به آرسن ونگر معرفی کرد و وی برای تمرینی دو روزه با تیم روانه لندن شد. خودش گفته وقتی به لندن و کمپ تمرینی تیم رسیده است، چشمانش از شادی برق افتاده است.

برامال در این مورد اظهار داشت: وقتی باشگاه فوتبال آرسنال را دیدم، مبهوت شدم. این دقیقه به مقل یک رویا بود. در روزهای جمعه و پنجشنبه با تیم اصلی تمرین کردم. تنها باید کار خودم را می‌کردم و بهترینم را به نمایش می‌گذاشتم. سعی کردم تمام خودم را در برابر چشمان ونگر نشان دهم. بعد از تمرین ونگر پیشم آمد و با برخوردی گرم گفت سلام از دیدنت خوشحالم. از نحوه بازی‌ات خوشم می‌آید. جملات او دیوانه کننده بود.

وی ادامه داد: من زیاد صحبت نمی‌کنم. تنها این موضوع را به خواهرم گفتم و او اصلا باور نمی‌کرد. بریان مک دروموت به من یک شانس داد. از این بابت بسیار خوشحالم، در 6 ماه آینده خودم را از لحاظ بدنی و ذهنی آماده می‌کنم تا بتوانم در پیش فصل عملکرد خوبی داشته باشم و به تیم اصلی برسم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *