راه اندازی مجتمع قضایی ویژه امور تجاری و بازرگانی

5:30 - 18 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۳۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
احمد خسروی وفا از راه اندازی مجتمع قضایی ویژه امور تجاری و بازرگانی خبرداد و تحقق این امر را گامی در جهت حمایت از سرمایه گذاری عنوان کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پانزدهمین جلسه کمیته حمایت قضایی از راه اندازی مجتمع قضایی ویژه امور تجاری و بازرگانی خبرداد و تحقق این امر را  گامی در جهت حمایت از سرمایه گذاری عنوان کرد.

وی گفت: راه اندازی مجتمع قضایی ویژه رسیدگی به پرونده ها و امور تجاری و بازرگانی یکی از مهمترین مصوبات این کمیته و اقدامی مؤثر در راستای حل مشکلات و حمایت از سرمایه گذاران و بازرگانان است.

این مقام قضایی دراستان اصفهان در ادامه بیان کرد :  مقرر شده است در این مجتمع قضایی شعب حقوقی، کیفری،‌ بازپرسی، دادیاری و شوراهای حل اختلاف با تعیین قضات ویژه مستقر و شروع به فعالیت کنند.

خسروی وفا  بررسی برخی مشکلات بانکی سرمایه گذاران را از دیگر مباحث اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: یکی از مواردی که تا حد زیادی مانع از ادامه و یا گسترش فعالیت بنگاه های اقتصادی می شود مشکلات مرتبط به بانکهاست که در این خصوص نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پایان از زحمات و خدمات رییس و اعضای اطاق بازرگانی اصفهان که نقش مؤثری در اجرایی شدن مصوبات این کمیته داشتند با اهدای لوحی تقدیر کرد.

گفتنی است، بررسی مشکلات هیأتهای مالیاتی و تعیین راهکارهای قانونی در خصوص مؤسسات مالی غیرمجاز و مسایل مرتبط با تعیین خسارات تأخیر تأدیه ها از دیگر موارد مهم مطروحه در این جلسه بود.
 انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *