رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نامزدهای اصلی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه چه کسانی هستند؟

23:00 - 16 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۱۴۱
نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که در ماه آوریل و مه 2017 برگزار خواهد شد، از برنامه هایشان رونمایی کردند.
فرانسهبه گزارش گروه بین‌الملل ،نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه که در ماه آوریل و مه 2017 برگزار خواهد شد، از برنامه هایشان رونمایی کردند.

مارین لوپن، رئیس حزب راست افراطی فرانسه موسوم به جبهه ملی در کنفرانسی مطبوعاتی در پاریس گفت که حزبش آماده، مصمم و سازماندهی شده برای انتخابات پیش رو است.

لوپن در سخنانی گفت: «شاهد ظهور نامزدهای یکدفعه ای هستیم که ظهور می کنند بعد ناپدید می شوند. رئیس جمهوری را شاهد بودیم که ابتدا نامزدی اش را اعلام و سپس ناپدید شد، چرا که دوره ریاست جمهوری اش فقط یک باگ سیاسی بود. در برابر این بی نظمی، در جناح من کارزاری منظم برپاست، کارزاری بر پایه نظم برای بازگرداندن نظم به فرانسه.»

مانوئل والس نخست وزیر سابق که برای شرکت در انتخابات مقدماتی سوسیالیست های فرانسه استعفا داده است، با شعار «فرانسه ای منصفانه» برنامه هایش را اعلام کرد. 

رقبای اصلی او بنوآ آمون و آرنو مونتبرگ هستند. انتخابات مقدماتی جناح سوسیالیست فرانسه 22 و 29 ژانویه برگزار می شود.

والس گفت: من اقدامات اولاند را که از سال 2012 انجام شده بطور کامل قبول دارم. این درک من از مسئولیت است اما من همچنین خواستار حق خلاقیت و ابتکار آزادانه ام زیرا نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستم.»

فرانسوا فیون کاندیدای جناح راست فرانسه موسوم به جمهوریخواه پیشتر برنامه هایش را اعلام کرده است، برنامه ای که از سوی رقبای چپ و راست میانه فرانسه «رادیکال» توصیف شده است. 

او برنامه اش را تنها برنامه ای دانست که می تواند باعث احیای کشور و ایجاد شغل شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *