انهدام ناوچه سعودی بدست نیروهای یمنی + فیلم

15:47 - 15 دی 1395
کد خبر: ۲۶۳۸۷۱
خبرگزاری میزان-بر اساس گزارش‌ها، نیروهای مسلح یمن یک ناوچه رزمی سعودی را که در دریای سرخ نزدیک ساحل جنوب غربی این کشور جنگ‌زده لنگرانداخته بود، منهدم کرده‌اند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره یمن، ناوچه رزمی ارتش سعودی چهارشنبه نزدیک ساحل شهر بندری مخا در استان تعز هدف حمله موشکی تلافی‌جویانه قرار گرفت.
در تحولی دیگر، به گزارش رسانه جنگ یمن، ارتش این کشور و نیروهای مؤتلف حمله متقابلی را علیه یک پایگاه نظامی در جنوب غرب منطقه نجران عربستان ترتیب دادند، که یک بولدوزر فعال در آنجا منهدم شد.
این نیروها همچنین اقدام ارتش سعودی برای پس‌گیری یک پایگاه مرزی دیگر را در منطقه که به دست نیروهای یمنی افتاده است، ناکام گذاشتند.
نیروهای یمنی همچنین چهارشنبه اجتماعات شبه‌نظامیان متحد سعودی را در شهر مرزی نجران هدف قرار داده که شمار زیادی کشته و مجروح از آنان برجا گذاشت.
آنان همچنین خودروهای شبه‌نظامیان در استان لهج در جنوب یمن را هدف حملات خود قراردادند.
ارتش یمن با پشتیبانی مبارزان انصار الله و نیروهای بسیج مردمی از کشورشان مقابل تهاجم مرگبار سعودی که از فروردین 1394 آغازشده است، دفاع می‌کنند.
بر اساس جدیدترین آمار یک گروه دیده‌بان یمنی، در تهاجم سعودی که باهدف بازگرداندن قدرت به عبد ربه منصور هادی رئیس‌جمهور پیشین یمن صورت گرفته است، تاکنون دست‌کم 11 هزار و 400 تن کشته‌شده‌اند.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/937612_887.mp4']

دانلود

انهدام ناوچه سعودی بدست نیروهای یمنی + فیلم



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *