موتورسیکلت ها هم سال 96 باید طرح ترافیک داشته باشند/افزایش 10 درصدی بهای طرح ترافیک سال 96

17:20 - 14 دی 1395
کد خبر: ۲۶۳۴۶۰
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران از افزایش 10 درصدی بهای طرح ترافیک در سال 96 خبر داد و گفت: براساس پیشنهاد کمیسیون عمران تردد موتور سیکلت ها در محدوده طرح ترافیک با اخذ مجوز طرح ممکن خواهد شد.
تردد موتور سیکلت ها در محدوده طرح ترافیک با اخذ مجوز/ افزایش 10 درصدی بهای طرح ترافیک سال 96ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت براساس تصمیمات اتخاذ شده در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بهای طرح ترافیک سالیانه 10 درصد افزایش خواهد داشت.

وی افزود: جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران عصر امروز برگزار و اعضا با افزایش 10 درصدی بهای طرح ترافیک موافقت کردند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به طرح مصوبه کمیسیون عمران در صحن علنی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون با افزایش 10 درصدی موافقت کرده و پیشنهاد آنها در صحن علنی شورای شهر مطرح و به رای گذاشته خواهد شد.

قناعتی از پیشنهاد جدید کمیسیون عمران به منظور کاهش آلودگی موتور سیکلت و کم شدن تردد آنها در محدوده طرح ترافیک خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تردد بیش از اندازه موتور سیکلت ها در سطح شهر تهران و محدوده طرح ترافیک پیشنهاد شد ورود موتور به محدوده طرح تنها با مجوز ممکن شود.

وی در پاسخ به این پرسش که بهای اخذ شده برای ارائه مجوز طرح ترافیک به موتور سیکلت ها چه میزان خواهد بود تصریح کرد: موتور سیکلت های کاربراتوری برای دریافت مجوز طرح ترافیک باید 20 درصد بهای طرحی که از یک خودرو گرفته می شود را پرداخت کرده و میزان اخذ بها از صاحبان موتورسیکلت های انژکتوری نیز 10 درصد بهای یک طرح ترافیک ویژه خودروها است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: موتور سیکلت های برقی مشمول دریافت مجوز طرح ترافیک نشده و می توانند بدون پرداخت وجه بابت طرح ترافیک در این محدوده تردد کنند.




ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
این بیچاره هایی که نه سرمایه دارن نه کارخونه، همین یه موتوره که در خدمت این شهر و مردمشه. اینا که با موتور نمیرن گردش کنن، دارن از نداری با یه موتور کار می کنن تا یه لقمه نون حلال در بیارن
مهدی
|
-
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
سلام خیلی هم بد نیست اما به شرط اینکه طرح تعویض موتورسیکلت برقی با موتور کاربراتوری اجرایی بشه و به موتور سوارها تسهیلات مناسب داده بشه برای از رده خارج کردن موتور فرسوده و خرید موتور نو برقی
حامد
|
-
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
اگه به فکر مردم هستیم موتور برقی رو به قیمت بنزینی به دست مصرف کننده برسونیم بعدش برای موتور بنزینی مجوز طرح بخوایم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *