پرونده احمدی‌نژاد در وقت نظارت است

15:21 - 26 مرداد 1393
کد خبر: ۲۶۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران با اشاره به اینکه حکم صادر شده درباره پرونده روزنامه بهار قطعی نیست، گفت: پرونده احمدی‌نژاد در وقت نظارت است و حکم پرونده رحیمی نیز تا پایان شهریور صادر می شود.

: سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران با اشاره به اینکه حکم صادر شده در مورد پرونده روزنامه بهار قطعی نیست، گفت: پرونده احمدی‌نژاد نیز هنوز در وقت نظارت است و حکم پرونده رحیمی نیز تا پایان شهریور صادر می شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی ، قاضی محسن افتخاری در جمع خبرنگاران در خصوص پرونده روزنامه‌ بهار اظهار کرد: در مورد این پرونده فقط می توان گفت حکمی که برای آن صادر شده قطعی نبوده و ممکن است در آن تجدید نظر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای پرونده‌ محمدرضا رحیمی حکمی صادر نشده است، ادامه داد: در تلاشیم مراحل تصمیم‌گیری در خصوص این پرونده اواخر مرداد به پایان رسیده و اوایل شهریور نیز برای این پرونده حکم صادر شود.

افتخاری خاطرنشان کرد: پرونده احمدی‌نژاد نیز هنوز در وقت نظارت است و هماکنون نمی‌توان در این مورد اظهارنظر قطعی داشت.


رضا ملکی
|
-
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
0
0
با عرض ادب و احترام.وعرض تبریک فراوان به مدیر مسئول ودست اندر کاران خبرگزاری تازه تاسیس میزان_انشااله که همیشه بین کاربران و خبرگزاری محترم.میزان .میزان .میزان باشد.و قوه محترم قضائیه همیشه میزان بوده و خواهد بود .اما خواهشمندم از احمدی نژاد آن محبوب دلهای محرومین به خوشی یاد کنید.حال همه دست اندرکاران میزان باشد .همیشهاانشااله.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *