برگزاری 9 جلسه آموزشی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی

21:30 - 12 دی 1395
کد خبر: ۲۶۲۵۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قنبری گفت: در شش ماهه اول سال جاری تعداد 5 و در سه ماه دوم سال 4 جلسه آموزشی برای کارشناسان و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری كل استان اصفهان، محمدرضا قنبری معاون اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان گفت:دوره دوم آشنایی با کلیات پیشگیری از وقوع جرم ویژه دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

وی گفت: در پی تفاهم نامه منعقده میان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، با هدف آموزش و حساسیت زایی عموم جامعه و بخصوص کارمندان دولتی نسبت به جرایم، آسیب های اجتماعی و مفاهیم اساسی پیشگیری از جرم، این معاونت با هماهنگی با کلیه دستگاه های اجرایی استان اقدام به برگزاری دوره آموزش کلیات پیشگیری از وقوع جرم کرد.

این مقام قضایی بیان کرد: در شش ماهه اول سال جاری تعداد 5 و در سه ماه دوم سال 4 جلسه آموزشی برای کارشناسان  و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شده است.

قنبری ادامه داد: سرفصل های این دوره شامل قوه قضائیه و مشروح وظایف آن، اصول مربوط به پیشگیری از وقوع جرم، مفاهیم پیشگیری و جایگاه آن (تعاریف و ضرورت‌ها)، تاریخچه پیشگیری، مبانی پیشگیری، اقسام پیشگیری، اولویت‌های سیاست‌گذاری پیشگیری و نهادهای ذیربط در زمینه پیشگیری است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *