از فروش 70 تن آب سنگین تا مشخص شدن یک کاندیدا برای انتخابات 96

10:20 - 10 دی 1395
کد خبر: ۲۶۱۵۱۱
در هفته ای که گذشت، سپهر سیاسی ایران همچون هفته های گذشته خالی از حواشی و اخبار داغ نبود.
از فروش 70 تن آب سنگین تا مشخص شدن یک کاندیدا برای انتخابات 96
-گروه سیاسی: در هفته ای که گذشت، سپهر سیاسی ایران همچون هفته های گذشته خالی از حواشی و اخبار داغ نبود؛ در این بسته خبری توجه شما مخاطبان گرامی را به این اتفاقات و اخبار جلب می‌کنیم:

سفر سرلشکر سلیمانی ارتباطی به قطعنامه 2231 و آمریکا ندارد

حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره ادعای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه سفر سردار سلیمانی به سوریه نقض قطعنامه 2231 سازمان ملل است، اظهار کرد: این ادعای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره سفر سردار سلیمانی به سوریه بی اساس است و این سفر هیچ ارتباطی به قطعنامه 2231 سازمان ملل ندارد.

استقبال ایران از قطعنامه شورای امنیت در محکومیت شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی
 
بهرام قاسمی سخنگو وزارت خارجه با استقبال از قطعنامه شورای امنیت، آن را نشانه‌ای از عزم جامعه جهانی در پایان بخشیدن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و احیای حقوق مردم فلسطین خواند و گفت: البته اسرائیل تاکنون به هیچ یک از الزامات حقوقی بین‌المللی پایبند نبوده است.

آمریکا قصد داشت پس از سوریه در فینال به ایران برسد

سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی ها قصد داشتند پس از سوریه حرکتشان را به لبنان و عراق بسط دهند و در فینال به جمهوری اسلامی ایران برسند و نظام جدیدی را در خاورمیانه شکل دهند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اعلام موجودیت کرد

"جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" با هدف مبارزه با فساد اداری و فساد اقتصادی و با توجه به مشکلات اقتصادی که در راس آن بیکاری جوانان، رکود اقتصادی، گرانی و کاهش قدرت خرید مردم است و از آستانه تحمل جامعه فراتر رفته تشکیل شد.

رزمایش مشترک و سراسری پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 7 برگزار شد

رزمایش مشترک و سراسری قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با نام «مدافعان آسمان ولایت هفت » صبح امروز (دوشنبه) با رمز «یا قمر بنی هاشم» توسط فرمانده این قرارگاه در منطقه عمومی جنوب، جنوب غرب و جنوب شرق کشور برگزار شد.

امنیت «سوریه و عراق» امنیت ماست

سردار حسین دهقان وزیر دفاع گفت: دلیل حضور ما در سوریه و عراق این است که ما امنیت منطقه را امنیت خود می‌دانیم، پس چنانچه آشوب و بی ثباتی در منطقه بوجود آید امنیت دیگران را متاثر می‌کند.

در هفت ماه 70 تن آب سنگین فروختیم

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی از فروش 70 تن آب سنگین طی هفت ماه گذشته خبر داد و گفت: طراحی و ساخت پیشران ها بر اساس برجام انجام خواهد شد.

دولت مکلف به ایجاد ردیف مستقل برای پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران محصولات کشاورزی و دامی شد

نمایندگان مردم در خانه ملت دولت را مکلف به ایجاد ردیف مستقل به منظور پرداخت خسارت به بیمه گذاران محصولات کشاورزی و دامی صندوق بیمه کشاورزی جهت پرداخت خسارات کردند.

فروش 70 تن آب سنگین اراک در بازار جهانی محکی برای توانمندی هسته ای ایران است

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فروش 70 تن آب سنگین اراک در بازار جهانی محک خوبی برای توانمندی هسته ای ایران است.

کاندیدای نهایی حزب موتلفه برای انتخابات 96 مشخص شد

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه در اجلاس سراسری این حزب، اعلام کرد که سیدمصطفی میرسلیم کاندیدای نهایی حزب موتلفه اسلامی برای انتخابات 96 است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *