اعطای یک میلیون وام ازدواج به زوج های جوان تا پایان سال

21:20 - 09 دی 1395
کد خبر: ۲۶۱۴۷۳
وزیر ورزش وجوانان گفت: تا پایان سال یک میلیون جوان ایرانی وام ازدواج میگیرند .
اعطای یک میلیون وام ازدواج به زوج های جوان تا پایان سالبه گزارش گروه جامعه به نقل از صداوسیما؛ وزیر ورزش و جوانان در سومین سفر استانی خود به خراسان رضوی درنشست با اعطا یک میلیون وام ازدواج به زوجهای جوان تا پایان سالجوانان نخبه استان در مشهد گفت: در جلسه ساماندهی ستاد امور جوانان طبق اعلام بانک مرکزی در 9 ماهه گذشته امسال بیش از 650 هزار وام ازدواج اعطا و بیش از ٣٠٠ هزار نفر نیز برای گرفتن وام به شعب بانک معرفی شده اند .

مسعود سلطانی فر افزود: این وزارت خانه به لحاظ قانونی وظیفه دارد در مورد مسائل مختلف جوانان بر اساس اختیارات داده شده سیاست گذاری کند و بتواند مشکلات جوانان را بر طرف کند.

وی گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی ، اقلیمی و اجتماعی استانها استعدادهای مختلفی وجود داردو بنا داریم پایگاههای استعدادیابی را درمناطق روستایی ، محروم و مرزی تشکیل دهیم تا علاوه بر برخورداری جوانان این مناطق در فرایند ورزش قهرمانی از این استعدادها استفاده کنیم .

بازدید از دو ورزشگاه ثامن و امام رضا (ع) و حضور در اختتامیه مسابقات کشتی پهلوانی از برنامه های مهم وزیر ورزش در سومین سفر استانی اش به حساب می آید.

سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان رضوی دو روزه خواهد بود .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *