سارقان زن آرایشگاه های پایتخت شناسایی شدند

13:01 - 09 دی 1395
کد خبر: ۲۶۱۳۷۸
دو سارق زن آرایشگاه های شهر تهران شناسایی شدند.

سارقان زن آرایشگاه های پایتخت شناسایی شدندبه گزارش گروه جامعه ، در تاریخ 18 آبان وقوع یک فقره کیف قاپی از یک آرایشگاه زنانه در محدوده شهرک ولیعصر، خیابان شریعتی به کلانتری 153 شهرک ولیعصر اعلام شد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت اماکن" و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 18 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباخته پس از حضور در پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 13:00 روز 18 آبان ماه در یک آرایشگاه زنانه حضور داشتم. هنگام ورود کیف دستی ام را روی یکی از صندلی ها گذاشتم.

پس از دقایقی دو خانم که یک نفر از آنها یک بچه همراه خود داشت وارد آرایشگاه شدند و پس از دقایقی بدون آنکه من و دیگر افراد حاضر در آرایشگاه متوجه شویم، کیف دستی من حاوی 500 هزار تومان وجه نقد و گوشی تلفن همراهم را سرقت کرده و به سرعت از آرایشگاه خارج شدند .

شاکی پرونده در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دو سارق زن پس از سرقت، یک کیف دستی زنانه را داخل آرایشگاه جا گذاشتند.

کارآگاهان با بررسی محتویات به جای مانده از سارقین، موفق به شناسایی مالباخته ای دیگر شدند که کیف او نیز دقیقا به همین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته اما برابراظهاراتش به دلیل نبودن پول و یا مدارک شناسایی در داخل کیف، اقدامی جهت طرح شکایت نکرده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان با بررسی تراکنش مالی عابربانک شاکی پرونده اطلاع پیدا کردند که سارقین در چندین مرحله اقدام به برداشت تمامی پول های داخل حساب شاکی کرده اند. با شناسایی محل برداشت پول از حساب مالباخته، کارآگاهان به یک لباس فروشی در محدوده بازار مراجعه و در بررسی تصاویر دوربین های مداربسته موفق به شناسایی تصاویر دو سارق زنی به همراه یک پسر بچه 15 ساله شدند.

سرهنگ کارآگاه احمـد نجفی، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این رابطه گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده سرقت از آرایشگاه های زنانه و به جهت شناسایی و دستگیری متهمین، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر به دست آمده از سارقین از سوی بازپرس پرونده صادر شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *