در رقابت‌های کاراته وان پاریس شرکت می‌کنم/ جای خالی «مهدی زاده» در لیگ احساس می‌شود

0:30 - 10 دی 1395
کد خبر: ۲۶۱۱۲۹
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: برای حضور در کاراته وان پاریس مشکلی ندارم و به طور حتم در این رقابت‌ها حاضر می‌شوم.
ذبیح‌الله پورشیب در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص حضورش در رقابت کاراته وان پاریس اظهار داشت: مشکل روادید ندارم و اسپانسر هزینه‌های حضور من در این رقابت‌ها را متقبل می‌شود با این شرایط قطعا در کاراته وان پاریس روی تاتامی خواهم رفت.

وی با اشاره به اینکه روی قول طباطبایی برای پرداخت پاداش‌ها حساب کرده است، افزود: «طباطبایی» حرفی نمی‌زند که نتواند به آن عمل کند. او بسیار خوش قول است و مطمئن هستم پاداش ما پیش از برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون پرداخت می‌شود.

پورشیب ادامه داد: متاسفانه کاراته در بین سایر رشته‌های مدال آور مظلوم واقع شده و تقریبا تمام ملی‌پوشان و مدال آوران کاراته با مشکل مالی مواجه هستند. به طور مثال بنده در هر مسابقه بین‌المللی که بودم، مدال گرفتم و افتخار می‌کنم که کاپیتان تیم ملی هستم اما مبلغ قرارداد من با یک فوتبالیست درجه سه هم قابل قیاس نیست. به هر حال وقتی شرایط اینگونه است، چاره‌ای نداریم جز اینکه با همین مبالغ در لیگ حضور پیدا کنیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از مسئولان تیم دانشگاه آزاد، افزود: شاید اگر تیم دانشگاه آزاد نبود، همین مبالغ هم گیر ملی‌پوشان نمی‌آمد. امیدوارم رئیس آینده فدراسیون کاراته فکری به حال مبالغ قرارداد ملی پوشان کند.

کاپیتان تیم ملی کاراته در خصوص غیبت «امیر مهدی زاده» در رقابت‌های سوپر لیگ گفت: جای خالی «مهدی زاده» در لیگ احساس می‌شود اما من نمی‌توانم در خصوص عدم حضور او اظهار نظری داشته باشم چون هر کس مسئول تصمیمات خودش است. امیر از بهترین کاراته کاهای ایران است و امیدوارم هر چه به صلاح است برایش رخ بدهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *