بازنشستگی بیش از 6 هزار معلم شهر تهران در سه سال گذشته

15:40 - 07 دی 1395
کد خبر: ۲۶۰۷۰۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به بازنشستگی 6100 معلم این شهر در سه سال گذشته گفت: امسال 230 نیروی جدید جذب آموزش و پرورش تهران شدند.
به گزارش گروه جامعه ، علیرضا کمرئی با اشاره به ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش شهر تهران گفت:روند رشد بازنشستگی به جهت بالارفتن میانگین سنوات خدمت نیروها، عاملی برای کمبود نیرو در آموزش و پرورش تهران محسوب می شود.

وی با اشاره به بازنشستگی 2هزار و 400 معلم شهر تهران در 2 سال گذشته اظهار کرد: در سال تحصیلی 96-95 حدود 3هزار و 700 نفر معلم شهر تهران بازنشسته شدند که پیش بینی می کنیم در سال آینده نیز همین تعداد( همانند سال 96 - 95 ) بازنشسته شوند.

کمرئی تعداد ورودی نیروی انسانی به آموزش و پرورش تهران را در مقایسه با تعداد بازنشستگان، بسیار اندک دانست و افزود: امسال حدود 230نیروی جدید وارد آموزش و پرورش تهران شدند که از سال های آینده نیز میزان نیروهای ورودی به همین تعداد خواهد بود، در حالی که بازنشستگی چندین برابر تعداد ورودی است.

وی درباره برگزاری آزمون استخدامی و ورود نیروی انسانی از طریق این آزمون، به آموزش و پرورش شهر تهران گفت: این موضوع تابع برنامه های ستادی و متمرکز وزارت آموزش و پرورش است و همچنین ورود نیروی جدید به این نهاد نیز از طریق دانشگاه فرهنگیان و براساس ماده 28 اساسنامه این دانشگاه انجام می شود.

گفتنی است، بیش از 64 هزار فرهنگی در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران فعالیت می کنند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *