بازدید اعضای هیئت علمی پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی از كانون اصلاح و تربیت تهران

0:00 - 04 دی 1395
کد خبر: ۲۵۸۹۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اعضای هیئت علمی پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی به منظور آشنایی با فعالیتهای این كانون، از کانون اصلاح و تربیت تهران بازدید کردند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی کانون اصلاح وتربیت تهران، اعضای هیئت علمی پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی از كانون اصلاح و تربیت تهران بازدید کردند.

این بازدید طی هماهنگی های انجام شده توسط پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی با روابط عمومی كانون اصلاح و تربیت تهران و اخذ مجوز از اداره كل زندانهای استان تهران انجام گرفت و اعضاء هیأت علمی پژوهشکده خانواده این دانشگاه وارد كانون اصلاح و تربیت تهران شدند تا از نزدیك با نحوه عملكرد قسمتهای مختلف آشنا شوند.

در ابتدا یحیی قربانی معاون سلامت، اصلاح و تربیت كانون اصلاح و تربیت تهران توضیحات مبسوطی در خصوص وضعیت نگهداری مددجویان و فرآیند پذیرش مددجو در كانون از مرحله پذیرش تا زمان خروج مددجو از كانون و همچنین وضعیت قضایی آنان و نحوه فعالیت واحد های مختلف كانون ارائه کرد.

وی با بر شمردن امكانات موجود در کانون نظیر فضاهای آموزشی و ارائه آموزشهای مختلف فنی و حرفه ای، صنایع دستی و همچنین تجهیزات و امكانات تربیت بدنی برای مددجویان گفت: از دیدگاه اكثر بازدید كنندگان، با توجه به خدمات ارائه شده در كانون اصلاح و تربیت تهران، كانون یك مركز آموزشی و شبانه روزی تلقی می شود و خدمات ارائه شده به این مددجویان گام مؤثری در راستای اقدامات اصلاحی و تربیتی آنان است.
سپس از قسمتهای مختلف كانون از جمله واحد پذیرش و تشخیص و قسمت های مختلف كانون دختران شامل؛ خوابگاهها، كارگاههای آموزشی فنی و حرفه ای (معرق، كامپیوتر، آرایشگری، عروسك دوزی و سفال)، خوابگاههای پسران، سالن های ورزشی و تماشاخانه باران بازدید کردند.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *