در جدیدترین کنسرت "بابک جهانبخش" چه گذشت؟/مردم با خواندن آهنگ جدید جهانبخش وارد سالن شدند!

10:30 - 03 دی 1395
کد خبر: ۲۵۸۸۲۵
بابک جهانبخش در جدیدترین سری فعالیت های خود در حالی در سالن میلاد روی صحنه رفت که مخاطبانش قطعه "منظومه احساس" را زمزمه می کردند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بابک جهانبخش پس از پایان ماه صفر در دومین شب از زمستان با مخاطبان خود در شهر تهران دیدار کرد.

جهانبخش در این کنسرت در حالی با مخاطبانش دیدار کرد که قطعه "منظومه احساس" را دو ساعت پیش از برگزاری این اجرا در فضای مجازی منتشر کرد.

از نکته های حاشیه ای و قابل توجه در این برنامه این بود که پیش از آغاز برنامه می شد زمزمه های قطعه "منظومه احساس" را از زبان طرفداران جهانبخش که در حال ورود به سالن اجرا بودند، شنید و این موضوع نشانگر این است که علاقمندان به صدای یک خواننده زمانی که با او ارتباط عمیقی داشته باشند، همیشه و به طور مستمر فعالیت های هنرمند مورد علاقه شان را پیگیری می کنند.

همچنین با توجه به اینکه این اجرا در دومین از شب از زمستان برگزار می شد، حال و هوای اجرا متناسب با فصل زمستان بود و این موضوع از بارش برف در نمایشگرهای سالن اجرا به خوبی مشخص بود.

یکی از ویژگی های اجرای صحنه ای بابک جهانبخش این است که این هنرمند همیشه با انرژی بسیار زیادی برای دیدار با مخاطبانش روی صحنه حاضر می شود و همین ویژگی باعث می شود تا حاضران در سالن نیز با شور و اشتیاقی بیش از پیش، هنرمند محبوب خود را تشویق کنند.

یکی از قطعه هایی که متناسب با حال و هوای فصل زمستان اجرا شد و بسیار مورد استقبال مخاطبان این خواننده پاپ قرار گرفت، قطعه "برف بود.

بابک جهانبخش قطعه "برف" را سه سال قبل و در شب یلدا منتشر کرده بود و به دلیل علاقه ای که مردم به این اثر دارند، تقریبا در همه اجراهای خود حتی کنسرت هایی که خارج از فصل زمستان برگزار می شود هم، این اثر را می خواند.

" دوستت دارم"، "حالم خوبه" ، "تو رو دوست دارم" ، "تصمیم" و "چی شده"، "من و بارون" و " اکسیژن" از جمله قطعه هایی بود که بابک جهانبخش در این برنامه اجرا کرد.

بابک جهانبخش پیش از خواندن قطعه "چی شده" رو به مخاطبانش گفت: 10 سال قبل این اثر را خواندم و هیچ وقت فکر نمی کردم که تا این اندازه اتفاق های خوبی برای این قطعه رخ بدهد.

این خواننده موسیقی پاپ همچنین افزود: وقتی که " چی شده " را خواندم و پس از آن صدای خودم را از ماشین ها می شنیدم که مردم موسیقی ام را گوش می دهند، احساس بسیار خوبی پیدا کردم و خدا را بسیار شکر می کنم که پس از اجرای این قطعه تا این اندازه اتفاق های خوبی برایم رخ داد.

کنسرت زمستانی بابک جهانبخش که در ادامه اجراهای این خواننده برای آلبوم "حالم خوبه" برگزار شد، با محوریت قطعه های همین آلبوم موسیقی روی صحنه رفت.

بابک جهانبخش در جدیدترین کنسرت خود، با ارکستری به رهبری رضا تاجبخش و تعدادی از بهترین نوازنده های کشورمان روی صحنه رفت. در ارکستر خواننده "من و بارون" نوازنده هایی همچون مهران فرشباف، بابک ریاحی پور، انوشیروان تقوی، کسری خدیور و رضا تاجبخش ساز می زنند.

محمدرضا گلزار و مجید مشیری از جمله میهمانان ویژه جهانبخش در کنسرت زمستانی اش بودند.

خواننده آلبوم موسیقی "اکسیژن" در دومین شب زمستان در دو نوبت به همت موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین در سالن میلاد روی صحنه رفت.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *