پوستر دوم «شهر موش‌ها 2» نیز رونمایی شد

12:27 - 26 مرداد 1393
کد خبر: ۲۵۸۷
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: پوستر دوم «شهر موش‌ها 2» پس از چند روز از رونمایی نخستین پوستر، در صفحه شخصی این فیلم قرار گرفت. مخاطبان این صفحه با به اشتراک‌گذاری این پوسترها می‌توانند بلیط مراسم افتتاحیه را دریافت کنند.

: پوستر دوم «شهر موش‌ها 2» پس از چند روز از رونمایی نخستین پوستر، در صفحه شخصی این فیلم قرار گرفت. مخاطبان این صفحه با به اشتراک‌گذاری این پوسترها می‌توانند بلیط مراسم افتتاحیه را دریافت کنند.
به گزارش ، دو روز گذشته نخستین پوستر فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» رونمایی شد. این فیلم که قرار بود در اکران دوم عید فطر به روی پرده سینماهای کشور برود با تأخیری در اکران مواجه شد و طی آخرین اعلام از آخر مردادماه اکران خواهد شد. به همین خاطر تبلیغات محیطی این فیلم سینمایی چند روزی است که آغاز شده است و در راستای همین تبلیغات پوسترهای این فیلم رونمایی شد. اگرچه رونمایی این پوسترها با تأخیر و در صفحه شخصی این فیلم سینمایی انجام شد اما مورد استقبال فراوانی از سوی رسانه‌ها و مردم قرار گرفت.
بنا به این گزارش نخستین پوستری که رونمایی شد با طرحی از احسان نصرتی بود اما پوستر دوم این فیلم با طراحی‌ای فرید پولادی اجرا و روز گذشته رونمایی شد. علی جمشیدی به عنوان دبیر هنری و آزاده محمدی به عنوان دستیار اجرا در جریان پوستر دوم فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» همکاری داشته‌اند.
نکته قابل توجه درخصوص رونمایی از پوسترهای «شهر موش‌ها 2» این است که تهیه‌کنندگان این فیلم در راستای تبلیغات فراگیر فیلم خود اعلام کرده‌اند که هرکسی که این پوسترها را به مدت یک هفته در صفحه شخصی خود به اشتراک بگذارد از بلیط مراسم افتتاحیه این فیلم در برج میلاد بهره‌مند می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *