وعده حل معضل بیکاری محقق نشد/ وزیرعلوم مراقب سخنان حامیان خود باشد

12:20 - 26 مرداد 1393
کد خبر: ۲۵۸۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: نماینده مردم شهر بابک در مجلس گفت: رئیس‌جمهور در زمان برگزاری انتخابات وعده رفع معضل بیکاری طی مدت 100 روز را دادند، اکنون یکسال از آن زمان گذشته و این وعده تحقق نیافته است.

: نماینده مردم شهر بابک در مجلس گفت: رئیس‌جمهور در زمان برگزاری انتخابات وعده رفع معضل بیکاری طی مدت 100 روز را دادند، اکنون یکسال از آن زمان گذشته و این وعده تحقق نیافته است.

به گزارش ، حسین فتاحی در جلسه علنی مجلس امروز در نطق میان دستور، ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور گفت: مخاطب من کسانی هستند که کمترین انتقاد را قبول ندارند، امام راحل می‌گوید شیطان صاحب قدرت را وسوسه می‌کند که تو اکنون صاحب قدرت هستی و دیگران باید چشم بسته فرمان تو را اطاعت کنند، این وسوسه برای آن است که انسان خود را نشناخته، چرا که در غیر اینصورت از انتقادها دلگیر نمی‌شد.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی افزود: مورد دیگر اینکه چندی پیش و در یک برنامه زنده تلویزیونی، فردی عزاداری برای اباعبدالله حسین(ع) در تاسوعا و عاشورا را زیرسئوال برده و آن را اقدامی خلاف فرهنگ بیان می‌کند، جالب اینکه همین فرد در تشکلی فعالیت می‌کند که از حامیان سرسخت وزارت علوم است. وی ضمن محکوم کردن این صحبت‌ها، به وزارت علوم هشدار داد که مراقب حامیان خود باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمریکا بداند که آزادگان جهان درس مبارزه و ایستادگی را از مکتب عاشورا آموخته‌اند و در این مکتب ثابت شده که خون بر شمشیر پیروز است و لذا با صدای بلند می‌گوییم مرگ بر صهیونیست، مرگ بر آمریکا و مرگ بر حامیان جنایتکاران!

وی افزود: همچنین جا دارد که از حمایتهای جمهوری اسلامی ایران بابت پشتیبانی از ملت‌های مظلوم، خصوصا مردم غزه که این روزها بی رحمانه مورد حملات صهیونیست‌های جنایتکار قرار دارند تشکر کنم، قدردانی از سپاه پاسداران و نیروی قدس سپاه، خصوصا سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی که با مدیریت خود باعث قدرتمند شدن نهضت های آزادی بخش شده اند را نیز بر خود لازم می‌دانم.

وی تصریح کرد: چه زیبا و حکیمانه گفته امام راحل که اگر سپاه نبود کشور نبود و امروز هم ثابت شده که اگر سپاه نباشد کشور نخواهد بود.

فتاحی در رابطه با مشکلات حوزه انتخابیه نیز گفت: رئیس جمهور به یاد دارند که در زمان برگزاری انتخابات، وعده رفع بیکاری طی مدت 100 روز از طریق رونق گردشگری را دارند، آیا با گذشت یک سال شغلی ایجاد شده و اگر نشده مشکل کجاست؟

وی افزود: در دولت گذشته حدود 800 نفر از جوانان کرمان در آزمون رسمی دولتی و قانونی شرکت و برای استخدام قبول شده‌اند، اما همچنان مشغول به فعالیت نشده‌اند، اینها تا چه زمانی باید منتظر باشند، آیا دولت جواب قانع‌کننده‌ای برای این موضوع دارد؟


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *