چهار انگشت شاگرد کبابی چرخ شد+تصاویر

10:15 - 29 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۷۳۷۱
بی احتیاطی کارگر جوان هنگام کار با چرخ گوشت صنعتی غیر استاندارد باعث آسیب دیدگی چهار انگشت دست وی شد.
به گزارش گروه جامعه ،در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام رخداد این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه102 به همراه گروه نجات یک را به محل حادثه در یک مغازه کبابی در بلوار فردوس غربی فرستاد.

واحد کیانی مدیر منطقه 5 عملیات آتش نشانی در این باره اظهار داشت: کارگر 18 ساله ای در داخل یک مغازه کبابی با دستگاه چرخ گوشت صنعتی سرگرم کار بود که ناگهان دست راست وی بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی درون این چرخ گوشت گیر کرد و انگشتان دستش به شدت آسیب دید.

چهار انگشت شاگرد کبابی چرخ شد+تصاویر


وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله با همکاری امدادگران اورژانس، فرد مصدوم را به بیمارستان سینا منتقل کردند و در حضور پزشکان در اتاق عمل با استفاده از تجهیزات امدادو نجات قسمتی از بدنه چرخ گوشت را برش داده و دست کارگر مصدوم را از داخل چرخ گوشت آزاد کرده و وی را تحویل پزشکان دادند.

چهار انگشت شاگرد کبابی چرخ شد+تصاویر

این مدیرآتش نشانی تصریح کرد: خوشبختانه واکنش به موقع این کارگردر خاموش کردن دستگاه چرخ گوشت موجب شد از قطع شدن کامل انگشتان دست جلوگیری شود البته چهار انگشت دست راست او دچار آسیب دیدگی و له شدگی شد که بلافاصله از سوی پزشکان متخصص بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.

کارشناسان سازمان آتش نشانی همواره با خانواده ها و کسانی که با چرخ گوشت های خانگی و صنعتی سر و کار دارند توصیه می کنند هنگام کار با این وسیله جانب احتیاط را رعایت کرده و دست خود را بیش از حد مجاز درون گلویی چرخ گوشت فرو نبرند.

چهار انگشت شاگرد کبابی چرخ شد+تصاویر

در صورتیکه دست افراد یا کودکان در چرخ گوشت گیر کرده و خروج آن امکان پذیر نیست کوچکترین حرکتی به دست یا چرخ گوشت ندهند و بلافاصله در تماس با سامانه 125 از گروه امداد و نجات کمک بخواهند.
انتهای پیام/

برچسب ها: چرخ گوشت

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *