رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محمد معتمدی از "یلدا" خواند/ تدارک خواننده جوان برای شب یلدا

15:00 - 29 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۷۰۴۲
محمد معتمدی در جدیدترین سری فعالیت های خود قطعه ای با عنوان "یلدا" را برای شب یلدا خواند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی در جدیدترین سری فعالیت های خود، قطعه ای را ویژه شب یلدا در فضای مجازی منتشر کرد.

موسیقی این قطعه را که "یلدا" نام دارد، خود معتمدی ساخته است.

همچنین بهمن محمدزاده به عنوان ترانه سرا، مسعود آرامش به عنوان نوازنده سنتور و حمید آداب به عنوان مسئول میکس و مستر این اثر، در تولید قطعه "یلدا" نقش داشته اند.

محمد معتمدی چندر روز گذشته و در مقابل اعتراض برخی از هنرمندان به سیاست های جشنواره موسیقی فجر، گفت: من پای لیستی را امضا نکرده ام و اعتقاد اینچنینی ندارم. جشنواره اگر جای اعتراض هم داشته باشد، این سطح از اعتراض دیگر خیلی زیاد است.

این خواننده موسیقی ایرانی همچنین تصریح کرد: قصد ما ارتقای سطح موسیقی کشور است. با آنکه سیستم حاکم بر جشنواره التفاتی به شخص من ندارد اما حضور نداشتن من در این جشنواره دلیل بر آن نمی شود که اعتراض کنم و بگویم از صفر تا صد این جشنواره اشتباه است. ما اگر بخواهیم منتقد هم باشیم، انتقاد ما باید در یک چارچوب منطقی باشد.

وی همچنین تصریح کرد: من منتقد جشنواره فجر هستم ولی معترض آن نیستم. من دوست دارم هر گروه یا تیمی که جشنواره موسیقی فجر را برگزار می‌کند، بتواند کارش را به بهترین شکل انجام بدهد و آن را تا حد مقیاس جهانی ارتقاء کیفیت بدهد و معتقدم که باید اجازه بدهیم یک گروه مسئول حداقل در یکی دو دوره این کار را انجام دهد و سپس به عملکرد او نمره‌ای بدهیم.
در کارنامه هنری محمد معتمدی آثار ارزشمندی همچون "اپرای مولوی" ، " اپرای حافظ" ، " اپرای عاشورا" و "اپرای سعدی" دیده می شود.

همچنین تیتراژ سریال تلویزیونی "از یاد رفته" یکی از ماندگارترین آثاری است که این خواننده تاکنون خوانده است.

در سریال "از یاد رفته" به کارگردانی فریدون حسن پور، هنرمندانی همچون محمد رضا فروتن، سپیده خداوردی، بهنوش طباطبایی، عمار آقایی، فاطمه صادقی، رضا ناجی، رضا فیاضی، محمد رضا شریفی نیا و محسن افشانی به ایفای نقش پرداخته اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *