رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارائه جدیدترین فناوری‌های سازمان ثبت در نمایشگاه الکامپ/ حرکت به سمت اصلاح و بهبود فرآیندها

11:31 - 28 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۹۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
کارگر گفت: سازمان ثبت با بهره گیری از فناوری های نوین نسبت به اصلاح و بهبود فرآیند ها وسیستم های مورد عمل اقدام کرده است.
هاشم کارگر معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی با اشاره به حضور سازمان ثبت در نمایشگاه الکامپ گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان یک دستگاه حاکمیتی  خدمات متنوعی رابه طور مستمر به آحادجامعه ودستگاه‌های مختلف دولتی  ارائه می‌دهد.

وی گفت: گستره خدماتی که سازمان ثبت ارائه می دهد بسیار متنوع است. سازمان ثبت در حوزه‌های ثبت املاک، ثبت شرکت‌ها، ثبت مالکیت معنوی اعم از ثبت اختراع، علائم تجاری و طرح‌های صنعتی، دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و مباحثی مانند اجرای اسناد رسمی ارائه خدمات می‌کند.

این مقام مسئول اظهار کرد: سازمان ثبت در طول سالیان اخیر سعی کرده است نگاهی تحول گرایانه در ارائه خدمات به مردم داشته باشد. به همین منظور با بهره گیری از فناوری های نوین نسبت به اصلاح و بهبود فرآیند ها وسیستم های مورد عمل اقدام کرده است.

کارگر بیان کرد: خوشبختانه سازمان ثبت توانسته است با برنامه ریزی های دقیق و مناسب توفیقات چشم گیری در این زمینه به دست آورد به طوری که مراجع ارزیابی مربوط به عملکرد دستگاه ها در حوزه فناوری اطلاعات، این سازمان را یکی از سازمان های پیشرو در اقدامات تحول گرایانه خصوصا در زمینه ی فناوری اطلاعات دانسته اند.

وی ادامه داد: نمایشگاه الکامپ که بطور سالانه برگزار میگردد نمایانگر  دستاوردهاوپیشرفتهایی است که در حوزه فناوری بدست آمده است. سازمان ثبت هم سعی کرده با حضور پررنگ در این نمایشگاه تمام دستاوردهایی که در حوزه فناوری داشته اعم از سامانه ها، نرم افزارها و زیر ساخت هایی را که در راستای ارائه خدمات الکترونیکی و نوین ایجاد کرده است را برای مردم شریف و هم برای دستگاه‌های دیگر به نمایش بگذارد تاعلاوه برمعرفی اقدامات صورت گرفته،حاصل تجربیات خودرا دراختیارهمگان علی الخصوص دستگاههای دولتی قراردهد.

معاون توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور  توضیح داد: الحمدالله تجربیات خوبی در سازمان ثبت وجود دارد. که بانگاهی دقیق متوجه خواهیم شد که در یک مقطع زمانی کوتاه اتفاقاتی بزرگ وموثر درسالهای اخیر در سازمان ثبت در حوزه فناوری رخ داده است که بسیار چشمگیر و قابل توجه است و این می‌تواند برای سایر دستگاه‌ها تجربه ای سودمند باشد.

کارگر در پایان گفت: این نمایشگاه محلی مناسب برای معرفی وتبادل اطلاعات مربوط به تحولات ودستاوردهای به وجود آمده درزمینه فناوری اطلاعات بوده ومیتواند مفید واقع شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *