رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار مدیر کل زندانهای استان اردبیل با رئیس دادگستری شهرستان خلخال

3:45 - 28 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۷۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل زندانهای استان اردبیل با رئیس دادگستری شهرستان خلخال دیدار کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، مدیر کل زندانهای استان اردبیل در سفریک روزه به شهرستان خلخال ضمن بازدید از زندان با حضور در دادگستری این شهرستان با رئیس دادگستری دیدار کرد.

در این دیدار رمضانپور رئیس دادگستری شهرستان خلخال ضمن تقدیر از اقدامات مناسب در دست اجرا در زندان خلخال خواستار رایزنی های استانی مدیر کل زندانها برای حل مشکلات زمین انجمن حمایت زندانیان این شهرستان برای بهره برداری از آن به نفع خانواده های زندانیان شد .

رئیس دادگستری شهرستان خلخال تقویت انجمن حمایت زندانیان و گسترش فعالیت های آن را به نفع خانواد های زندانیان بی بضاعت و در جهت کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد و از مدیر کل زندانهای استان برای حضور در جلسه هم اندیشی تقویت برنامه های انجمن حمایت زندانیان این شهرستان دعوت کرد.

فتحی مدیر کل زندانهای استان با اظهار رضایت از کاهش جمعیت کیفری زندان خلخال آنرا نتیجه نظارت مسئولان قضایی شهرستان بر زندان و حضور مستمر رئیس دادگستری ، دادستان و قضات برای رسیدگی به مشکلات قضایی زندانیان دانست و تعامل موجود بین زندان و تشکیلات قضایی را مناسب و رضایت بخش برشمرد .

مدیرکل زندانهای استان نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم تقویت برنامه های انجمن حمایت زندانیان شهرستان خلخال آمادگی اداره کل زندانها را برای ارایه هرگونه مشاوره و همکاری به انجمن اعلام نمود و گفت : « لازم است تا برنامه های انجمن حمایت توسط مدیر عامل آن با پیگیری های لازم به صورت مناسبی به مسئولان و مردم خیّر منطقه اطلاع رسانی شود . »



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *