اجرای طرح سامانه متمرکز دفترچه درمانی در کارگزاری‌های رسمی

11:24 - 26 مرداد 1393
کد خبر: ۲۵۶۶
خبرگزاری میزان: مدیرکل دفتر امور کارگزاری‌های رسمی سازمان تأمین‌ اجتماعی از امکان صدور دفترچه سایر شعب با استفاده از سامانه متمرکز دفترچه در کارگزاری‌های رسمی سراسر کشور خبر داد.

: مدیرکل دفتر امور کارگزاری‌های رسمی سازمان تأمین‌اجتماعی از امکان صدور دفترچه سایر شعب با استفاده از سامانه متمرکز دفترچه در کارگزاری‌های رسمی سراسر کشور خبر داد. 

به گزارش ، سیدمحمدعلی جنانی اظهار کرد: در حال حاضر  از 137 کارگزاری سراسر کشور 132 کارگزاری تمامی اقدامات لازم از جمله درخواست خط اینترانت با پهنای 2 مگابایت از مخابرات، تهیه روتر و ماژول و نرم‌افزارهای لازم برای اتصال به سامانه را انجام داده‌اند و از این تعداد نصب و راه‌اندازی 115 کارگزاری به پایان رسیده و ضمن اتصال به سامانه متمرکز دفترچه امکان تأمین اعتبار و صدور دفترچه بیمه‌شدگان را دارند.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته سایر کارگزاری‌ها نیز به زودی به سامانه مذکور متصل می‌شوند و از این پس بیمه‌شدگان سازمان به هر کارگزاری که مراجعه کنند، امکان ارائه خدمات درباره فرآیندهای مربوط به دفترچه بر ای افراد وجود خواهد داشت.

وی افزود: در راستای تسریع بخشیدن به اجرایی شدن طرح مذکور پیرو دستور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و تصویب هیأت‌مدیره سازمان مقرر شد به کارگزاری رسمی برای تهیه تجهیزات سخت‌افزاری لازم و اتصال به سامانه مذکور، تسهیلات در قالب وام قرض‌الحسنه اعطاء شود که نحوه اخذ آن در مکاتبه‌ای به ادارات کل تأمین‌اجتماعی سازمان ابلاغ شده است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *