تعرض نیروهای آل خلیفه به نمادهای میلاد پیامبر (ص)

15:28 - 26 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۳۲۸
نیروهای وابسته به رژیم آل خلیفه در بحرین در راستای ادامه تعرض به اعتقادات و آیین دینی پیروان اهل بیت (ع) نمادهای میلاد پیامبر (ص) را از منطقه بنی جمره برداشتند.
تسنیم به نقل از پایگاه بحرینی اللؤلؤه نوشت: مزدوران رژیم آل خلیفه، پارچه‌هایی را که شهروندان منطقه بنی جمره به مناسبت میلاد رسول گرامی اسلام (ص) نصب کرده بودند، برداشتند.

این اقدام نیروهای وابسته به رژیم آل خلیفه دربحرین در راستای ادامه تعرض به اعتقادات و آیین دینی پیروان اهل بیت علیهم السلام صورت می‌گیرد، زیرا نیروهای آل خلیفه در مراسم عاشورا نیز به احضار خطیبان و سخنرانان وبرداشتن مظاهر عاشورایی در اکثر مناطق کشور پرداختند.

به گزارش العالم، این اقدامات درحالی صورت می‌گیرد که روند ظلم و ستم طایفه‌ای علیه پیروان اهل بیت علیهم السلام دربحرین تشدید شده است و اوج آن، سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم مرجع شیعیان واحضار ده‌ها تن از روحانیون بحرینی بود که از محاکمه شیخ قاسم انتقاد کرده بودند.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *