کنگره آمریکا از پنتاگون خواستار توضیح در مورد 125 میلیارد دلار هزینه اضافی شد

16:19 - 20 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۴۱۸۴
کنگره آمریکا از پنتاگون خواسته است تا در مورد علت پنهان کردن اسناد مربوط به 125 میلیارد دلار هزینه اضافی، توضیح دهد.
کنگره آمریکا از پنتاگون خواستار توضیح در مورد 125 میلیارد دلار هزینه اضافی شدبه گزارش گروه بین‌الملل به نقل از راشا تودی، کنگره آمریکا از پنتاگون خواسته است تا در مورد علت پنهان کردن اسناد مربوط به 125 میلیارد دلار هزینه اضافی، توضیح دهد.

حدود 31 سناتور عضو کمیته نظارت کنگره طی نامه‌ای از اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا خواستند تا در مورد پنهان کاری در مورد 125 میلیارد دلار در پنتاگون توضیح دهد.

این قانونگذاران کنگره در روز پنجشنبه نامه‌ای به کارتر ارسال کرده و پرسیدند که چرا وی طرح پیشنهادی برای حفظ پول کافی برای پوشش هزینه‌های عملیاتی برای 50 گردان ارتش یا 3000 جنگنده اف-35 برای نیروی هوایی یا 10 گروه تهاجمی ناو هواپیمابر برای نیروی دریایی را نادیده گرفته است.

نشریه آمریکایی واشنگتن پست پیش از این نوشته است که: پنتاگون اسناد مربوط به 125 میلیارد دلار از هزینه‌های خود را از بیم کم شدن بودجه وزارت دفاع آمریکا مخفی کرده است.

تحقیقات انجام شده در سال 2015 به وسیله کمیته مربوط به سفارشات دفاعی و مشاوره نشان می‌دهد که هزینه های پنتاگون در امور داخلی از جمله حسابداری، منابع انسانی، تامین و مدیریت دارایی‌ها یک چهارم از بودجه 580 میلیارد دلاری وزارت دفاع بوده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *