دانشجویان از ستاددیه به عنوان نهاد فعال مردمی تقدیر می‌کنند

14:18 - 20 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۴۰۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سومین همایش ملی تجلیل از برگزیدگان حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با تقدیر از ستاد دیه کشور به عنوان نهاد فعال مردمی، عصر امروز در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط‌ عمومی ستاد دیه کشور، امروز شنبه (بیستم آذرماه) سومین همایش ملی «تجلیل از برگزیدگان حوزه مسئولیت‌های اجتماعی» به همت کانون مرهم دانشگاه تهران، با حضور وزیر بهداشت، نمایندگان بیش از یکصد سازمان و ستاد مردم ‌نهاد و جمعی از هنرمندان و فعالان اجتماعی، راس ساعت ۱۵ در تالار فردوسی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم دانشجویی از چهره‌هایی چون سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاددیه کشور در بخش نهادهای فعال مردمی، دکتر عبدالحسنی در حوزه دانشگاهی، دکتر حافظیان در عرصه علوم انسانی و حجت‌الاسلام موسوی در راستای بسط موضوعات شهروندی تقدیر خواهد شد.

ترویج مسئولیت‌پذیری اجتماعی در سطوح مختلف، حساسیت‌زایی نسبت به مسائل اجتماعی، گسترش فرهنگ کار داوطلبانه و معرفی فعالان و تلاش‌گران حوزه اجتماعی، از جمله دلایل انتخاب این افراد برای برگزار کنندگان سومین همایش تجلیل از برگزیدگان حوزه مسئولیت‌های اجتماعی می‌باشد.

تقدیم هدایا به برگزیدگان و مسئولان نهادهای مردمی، تقدیر از شهروندان مسئولیت‌پذیر و همچنین اهدای لوح یادبود همایش به خانواده شهید محسن خزایی، راوی عروج یافته مظلومیت‌ شهدای مدافع حرم از برنامه‌های اصلی این همایش است.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *