رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزیر ارتباطات مجوز تحویل آنتن گلاید فرودگاه بجنورد را صادر کرد

18:10 - 20 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۳۸۳۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار خراسان شمالی گفت: اخیرا نشستی با وزیر ارتباطات برای تحویل آنتن گلاید برای فرودگاه بجنورد داشتیم که وی مجوز خروج فرستنده از گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) را صادر کرد.
وزیر ارتباطات مجوز تحویل آنتن گلاید فرودگاه بجنورد را صادر کردبه گزارش گروه سیاسی ، محمدرضا صالحی اظهار کرد: فرستنده آنتن گلاید پس سیستم کمک ناوبری آییلس فرودگاه بجنورد است که در راستای تسهیل در فرازوفرود هواپیماها است.

صالحی افزود: یکی از سه فرستنده این سیستم که نقص فنی داشته به شرکت سازنده در نروژ ارسال‌شده و فرستنده جایگزین به فرودگاه امام خمینی(ره) تحویل داده و به مدت دو ماه در گمرک فرودگاه برای اخذ مجوز باقی‌مانده است.

وی گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قطعه جایگزین را نیازمند اخذ مجوز می‌دانسته و این در حالی است که قطعه سابق مجوزهای لازم را داشته و این دلیل اصلی فاصله زمانی ایجادشده برای نصب و راه‌اندازی آنتن فرستنده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بیان داشت: خوشبختانه هماهنگی‌ها و رایزنی‌های خوبی از سوی مدیرکل حوزه استاندار، مشاور اقتصادی استاندار و همچنین مدیرکل گمرک استان خراسان شمالی برای برطرف نمودن ابهام به وجود آمده و اخذ برگه ترخیص انجام شده است.

صالحی ادامه داد: جلسه‌ای با وزیر ارتباطات در دفتر وی انجام و دستور مساعدت و همکاری ایشان و رییس سازمان مقررات و ارتباطات رادیویی برای صدور مجوز خروج فرستنده از گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) را دادند که از وزیر و همه دست‌اندرکاران تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی مطرح کرد: آنتن فرستنده صبح پنجشنبه گذشته وارد فرودگاه بجنورد شد و نصب و هماهنگی‌های لازم برای حضور فلایت چک و تست سیستم ناوبری آییلس انجام خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *