همکارانم گفتند بیا کلیپ بچه‌ات را ببین/ من و همسرم هیچ شکایتی از مدرسه نکردیم

13:56 - 19 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۳۶۱۳
پدر دانش آموز اصفهانی گفت: یک روز در محل کار بودم که همکارانم من را صدا زدند و گفتند«بیا کلیپ بچه‌ات را ببین»؛ واقعیت امر این بود که در آن لحظه بسیار ناراحت شدم و اعصابم بهم ریخت.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از فارس، اکبر رضایی امروز به همراه فرزند خود با حضور در برنامه تلویزیونی «زنده‌رود» شبکه استانی اصفهان با اشاره به فیلم فرزندش اظهارکرد: این فیلم حدود 3 هفته گذشته توسط مسؤولان مدرسه پسرم گرفته شد و من 5 روز بعد آن را دیدم.

وی افزود: پسرم هیچ صحبتی راجع به این فیلم به ما نزده بوده و ما در جریان قرار نگرفته بودیم؛ یک روز در محل کار بودم که همکارانم من را صدا زدند و گفتند«بیا کلیپ بچه‌ات را ببین»؛ واقعیت امر این بود که در آن لحظه بسیار ناراحت شدم و اعصابم بهم ریخت.

پدر سجاد رضایی گفت: از مسؤولان مدرسه فرزندم پرسیدم چرا بدون هماهنگی و اجازه من از پسرم فیلم گرفته‌اید که آن‌ها در پاسخ گفتند چون پسر شما بسیار شیرین‌زبان و بااستعداد است.

وی ادامه داد: امروزه همه کودکان و نوجوانان بااستعداد هستند و تنها پسر من بااستعداد نیست، من به مسؤولان مدرسه پسرم گفتم شما باید قبل از فیلم‌برداری از فرزندم با من هماهنگ می‌کردید و از من اجازه می‌گرفتید.

رضایی در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر به وجود آمدن شایعه شکایت علیه مسؤلان مدرسه پسرش بیان داشت: من و همسرم هیچ شکایتی از مدرسه نکردیم.

به گزارش فارس، صدا و سیمای مرکز اصفهان با دعوت از سجاد رضایی(دانش‌آموزی که فیلمش از چند هفته گذشته در شبکه‌های مجازی پخش شده) به برنامه زنده تلویزیونی «زنده‌رود» به موضوع فیلم این دانش‌آموز اصفهانی پرداخت و از استقبال دو تهیه‌کننده تلویزیونی برای استفاده از سجاد رضایی به عنوان بازیگر خبر داد.

گفتنی است بهنام تشکر و قدرت‌الله ایزدی همزمان در این برنامه حضور داشتند و سجاد رضایی را دانش‌آموزی بااستعداد، شیرین‌زبان و راستگو توصیف کردند؛ در پایان یک دستگاه «کوادکوپتر» از طرف صدا و سیما به سجاد رضایی اهدا شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *