انتخاب چهره برتر استکبار ستیز در مسابقه "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا"/داوران این دوره انتخاب شدند

8:33 - 20 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۳۶۰۷
محمد حسنی با اشاره به اینکه داوران بخش کاریکاتور مسابقه "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا" همگی خارجی هستند، گفت: امسال در این دوره از مسابقه چهره برتر استکبار ستیز را برای نخستین بار انتخاب می کنیم.
میثم محمد حسنی دبیر اجرایی مسابقه "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا"  در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: به امید خدا اختتامیه این دوره از مسابقه "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا" در نهمین روز از دی ماه در تالار اصلی حوزه هنری برگزار می شود.

وی ادامه داد: همچنین از سیزدهم آبان فراخوان این دوره از مسابقه را منتشر کرده بودیم که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شدیم.

انتخاب چهره برتر استکبار ستیز در مسابقه

محمدحسنی تصریح کرد: فعالیت های مربوط به مسابقه "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا"  در 7 بخش انجام می شود که از این میان، 3 بخش اصلی و 4 بخش جانبی هستند.

وی همچنین توضیح داد: 3 بخش اصلی این مسابقه هر سال شامل عکس،‌ کاریکاتور و پوستر بوده و بخش های جانبی نیز شامل مستند، کلیپ ، سرود و ترانه است. علاقمندان برای مشاهده آثار این دوره از مسابقه همچنین می توانند به پایگاه اینترنتی ما به نشانی dw-usa.com مراجعه کنند.

دبیر اجرایی مسابقه "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا" اظهار کرد: در مسابقه امسال شاهد حضور داوران مختلفی هستیم. به عنوان نمونه در بخش پوستر شاهد حضور استاد مسعود نجابتی ، محمد رضا دوست محمدی و سید حمید شریفی آل هاشم بوده ایم.

وی با اشاره به هدف اصلی برگزاری مسابقه "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا" یادآور شد: برگزاری چنین مسابقه ای، در حقیقت نمایش تصویری فریاد مرگ بر آمریکا به زبان هنری است که هر سال و درخلال برگزاری آن، شاهد حضور شرکت کننده هایی از دیگر کشورها هم هستیم و امسال نیز، از چندین کشور آثاری را مرتبط با موضوع جشنواره دریافت کرده ایم.

انتخاب چهره برتر استکبار ستیز در مسابقه

وی افزود: با و جود اینکه تبلیغاتی نداشته ایم و از سوی دیگر کشورها همواره بایکوت می شدیم اما شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت کنندگان خارجی بوده ایم و بیش از 4 هزار اثر دریافت کرده ایم.

وی در ادامه صحبت های خود گفت: همچنین یکی از اتفاق های خوب مسابقه امسال این بوده که داوران بخش کاریکاتور، از هلند، اندونزی و ترکیه حضورپیدا کرده اند و این موضوع بسیار عجیب و غریب و البته تحسین بر انگیز است چرا که به طور یقین تبعات بسیار سنگینی برایشان در پی دارد.

دبیر اجرایی مسابقه "جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا" همچنین خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اتفاق های ویژه مسابقه امسال، انتخاب چهره برتر استکبار ستیز است به این معنا که چنین چهره ای را از بین نامزدهای مختلف انتخاب می کنیم که پس از معرفی، تقدیر می شود.


برچسب ها: مرگ بر آمریکا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *