داوران برای شیمیدر کارهای عجیبی انجام می‌دهند!/ در باخت یک بازیکن مقصر نیست

9:00 - 19 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۹۷۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
بازیکن تیم بسکتبال نیروی زمینی اعتقاد دارد در بازی مقابل شیمیدر داوران روز خوبی سپری نکردند.
ارسلان کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دیدار تیمش مقابل شیمیدر اظهار داشت: بازی برای هر دو تیم به خاطر جایگاه اهمیت داشت. کوارتر دوم شیمیدر از ما بهتر بود و ما اشتباهات زیادی داشتیم، اختلاف زیاد شد اما در کوارتر سوم به بازی برگشتیم جلو هم افتادیم اما آخر بازی اتفاقاتی افتاد و در واقع پیروزی از ما گرفته شد.

وی با اشاره به داوری این دیدار تصریح کرد: قضاوت این دیدار خیلی اشکال داشت تکنیکال فول یکی از اشتباهاتشان بود، در کل داروان روز خوبی را سپری نکردند و دلیلش برایم مشخص نیست، من نمی‌دانم چرا داوران به تیم شیمیدر که ‌می‌رسند کارهای عجیب و غریبی انجام می‌دهند. به هر حال بازی تمام شده و ما هرچه چقدر هم راجع به این موضوع صحبت کنیم فایده‌ای ندارد.

کاظمی  در مورد عملکرد خود عنوان کرد: من زمانی از عملکردم راضی هستم که تیمم برنده شود وقتی ببازیم از عملکردم راضی نیستم و معتقدم یک جاهایی کم کاری کردم که باعث شده تیم شکست بخورد البته همان طور که یک بازیکن موجب پیروزی نمی‌شود در باخت هم یک بازیکن مقصر نیست پس باید تلاش کنم که نتیجه خوبی بگیریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به خاطر مصدومیت به سختی خودم را به بازی رساندم و البته درحال درمان هستم و امیدوارم اتفاق بدی رخ ندهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *