دونالد ترامپ مشکلات را به خوبی طرح می‌کند اما راه‌حلهای او خطرناک است

17:23 - 13 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۴۰۰
رهبر حزب کارگر انگلیس از همه احزاب مترقی درخواست کرد به منظور مقابله با نیروهای راست افراطی و پوپولیستی متحد شوند چرا که راه‌حل‌های آنها برای مشکلات مردم بسیار خطرناک است.
دونالد ترامپ مشکلات را به خوبی طرح می‌کند اما راه‌حلهای او خطرناک استبه گزارش گروه بین‌الملل ، به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلیس از همه احزاب مترقی درخواست کرد به منظور مقابله با نیروهای راست افراطی و پوپولیستی مانند «دونالد ترامپ» در آمریکا، «مارین لوپن» در فرانسه و «حزب استقلال پادشاهی متحد» در انگلیس، متحد شوند.

بنابه گزارش «اسکای نیوز»، «جرمی کوربین» با این حال می ‌پذیرد این نیروهایی که به آنها پوپولیست می‌گوید موفق شده‌اند که بسیاری از مشکلاتی که هم‌اکنون مردم سراسر جهان با آن روبرو هستند شناسایی کنند اما برای حل این مشکلات پاسخ درستی ندارند.

وی در این باره تصریح می کند: نیروهای راست پوپولیست بسیاری از مشکلات واقعی مردم ر ا طرح می کنند اما راه‌حل های کشنده وخطرناک آنها برای این مشکلات در واقع بن‌بستی واقعی است.

«کوربین» همچنین می‌افزاید: نیروهای سیاسی مانند دونالد ترامپ به جای مواجه با مشکلات واقعی که بسیاری از کشورها با آن روبرو هستند و راه حل را در سرکوب اقلیت های مذهبی، نژادی، قومی می‌بینند.

رهبر حزب کارگر انگلیس افزایش عدالت اجتماعی و جذب حداکثری گروه‌های مردمی را تنها راه‌حل مشکلات موجود مردم می‌داند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *