کوتاهی وزارت نیرو و شرکت گاز در روند ساخت مسکن مهر/ 40درصد مسکن مهر بدون تاسیسات زیر بنایی است

14:11 - 25 مرداد 1393
کد خبر: ۲۵۰۹
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو انجمن انبوه‌سازان مسکن استان تهران، اعلام کرد: در حال حاضر وزارت نیرو و شرکت ملی گاز در روند ساخت تاسیسات زیر بنایی مسکن مهر کوتاهی می کنند.

: عضو انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران، اعلام کرد: در حال حاضر وزارت نیرو و شرکت ملی گاز در روند ساخت تاسیسات زیر بنایی مسکن مهر کوتاهی می کنند.

محمدعلی ربانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی میزان، با تاکید بر لزوم تکمیل روند ساخت مسکن مهر در کشور ادامه داد: در حال حاضر 40 درصد مسکن مهر بدون تاسیسات زیربنایی است.

عضو انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران، در ادامه متولی ساخت مسکن مهر را وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد و افزود: به دلیل عدم انجام پروژه های زیربنایی در روند ساخت مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی نباید واحدهای مسکن مهر را به صورت نیمه کاره به متقاضیان تحویل دهد. بلکه این وزارتخانه باید با توافق وزارت نیرو نسبت به تکمیل ساخت پروژه های مسکن مهر اقدام کند.

ربانی، در ادامه با تاکید بر لزوم تکمیل ساخت مسکن مهر در کشور ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی براساس وعده هایی که به متقاضیان داده است باید مسکن مهر را در موعد براساس پولی که گرفته است تحویل دهد.

عضو انجمن انبوسازان مسکن ساخت مسکن مهر را در کاهش قیمت مسکن بی تاثیر اعلام کرد و گفت: دلیل افزایش قیمت‌ مسکن در تهران این‌ است که مسکن‌ مهر در نقاط دور از شهرهای بزرگ ساخته شده و استقبال چندانی صورت نگرفته و مردم در مراکز شهرها متمرکز مانده‌اند.

وی، با انتقاد از سیاست دولت یازدهم در روند احداث مسکن افزود: سالیانه خیل عظیمی به واسطه ازدواج، بافت‌های فرسوده و نیاز انباشته قبلی به متقاضیان مسکن افزوده شده و این متقاضیان یک مرتبه به یک سونامی تبدیل می‌شوند، اما چه کسی می‌خواهد جلوی این سونامی را بگیرد و مهارش کند؟ بهتر است آقای وزیر به این مسائل بیشتر توجه کند.


داوود احمدی
|
-
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
0
0
با سلام و عرض تبریک واقعا" در خصوص مسکن مهر هیچ مسولی بداد مردم نمیرسه افرادی که مسکن مهر خریداری کرده اند جزئ قشر ضعیف هستن و حالا باید باگذشت زمان زیادی از موعد زمان تحویلشون دنبال جورکردن پول اضافه ای که سازندگان میخوان باشن واقعا نمیدنیم وزیر خوابه و این مسئله رو نمیبینه یا خودش ذینفع هستش نمیدونیم دردمون رو به کی بگیم ایا کسی هست که بدرد ما رسیدگی کنه اگه هست بالاغیرتا" بهمون بکید..ممنون
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *