فسخ قرارداد عجيب ستاره ليگ يكی به درخواست جادوگر/ سرمربی به بازيكن: طالع تو به تيم من نمی‌خورد، برو!

22:08 - 08 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۹۸۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
یکی از ستاره‌های لیگ یک به شکل عجیبی از تیم خود جدا شده است.
فسخ قرارداد عجيب ستاره ليگ يكی به درخواست جادوگر/ سرمربی به بازيكن: طالع تو به تيم من نمی‌خورد، برو!

به گزارش گروه ورزشی ، جادو و جادوگری و رمالی در فوتبال ایران، اتفاق تازه ای نیست. متاسفانه یک سری شیاد از ایمان سست برخی اهالی فوتبال استفاده می‌کنند و به تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی نزدیک می‌شوند و به اسم جادو کردن تیم حریف یا باطل کردن طلسم و ... پول‌های گزاف به جیب می‌‍زنند و حتی دیده شده که دخالت فنی هم می‌کنند.

در اين ميان برخی از اين رمال‌ها واقعا به سحر و جادو آشنايی دارند و نسخه‌های به اصطلاح شفابخش هم می‌نویسند (هرچند طبق فرمایش بزرگان دین، جادو در نهایت به خود شخص برمی‌گردد و كارآیی‌اش برای مدت زمان كوتاهی است و بعد نتیجه معكوس دارد) و برخی هم فقط ادای رمال‌ها را درمی‌آورند و با نوشتن حروف ابجد و كشیدن چند خط كج و معوج، كاسبی می‌كنند.

نكته تاسف‌بارتر اینجاست؛ مربیانی كه به جادو پناه می‌برند، نه تنها سست عنصر و سست ایمان هستند و در بحث مذهبی ضعف دارند و بدون توجه به آموزه‌های دینی كه استفاده از سحر و جادو را برای مومن منع كرده، با جادوگر و رمال نشست و برخاست می‌كنند، بلكه در بحث فنی هم ناتوان هستند و تركیب تیم را نه بر اساس تمرین كه برحسب دستورات جادوگر می‌چینند.

سال‌ها پیش یک مربی لیگ برتری تمام تعویض‌های تیمش را با مشورت جادوگر انجام می‌داد. درباره دو مربی لیگ برتری فعلی هم گفته می‌شود که بدون مشورت رمال به ترکیب تیم دست نمی‌زنند اما حالا از لیگ یک خبر می‌رسد یک سرمربی ستاره تیم خود را بر حسب گفته‌های جادوگر کنار گذاشته است. این سرمربی که چند سالی است روی دور ناکامی قرار دارد، از طریق یکی از نزدیکان خود در دام یک رمال افتاده و چون در بدو حضور این شخص، تیمش چند نتیجه خوب گرفته، باورش شده این موفقیت اثر حضور رمال است.

حالا هم که تیم دوباره بد نتیجه می‌گیرد، دلیل را از رمال پرسیده و این جادوگر زرنگ هم به او گفته مشکل تیم تو فلان بازیکن است که طالعش به تیم تو نمی‌خورد و راهی نداری جز این که این بازیکن را کنار بگذاری. مربی هم که عقل خود را به رمال سپرده، گفته چشم و به ستاره تیمش گفته فسخ کن و برو، طالع تو با تیم ما جور نیست و تا تو باشی، نتیجه نمی‌گیریم!

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *