رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قیمت انواع ظروف یکبار مصرف + جدول قیمت

20:00 - 07 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۹۵۷۷
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
استفاده از ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف،در هنگام برگزاری مهمانی‌هایی با تعداد زیاد مهمان، به امری رایج تبدیل شده و میزان تقاضا برای ظروف یکبار مصرف را افزایش داده است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، با توجه به نزدیک شدن به روز 28 صفر پخش نذری توسط مسلمانان استفاده از ظروف یکبار مصرف مشتری بسیاری دارد که از نظر بهداشتی برخی از آن‌ها مورد تائید نیستند و اغلب کارشناسان تاکید می‌کنند.

در حال حاضر اکثر افراد برای نذری خود از ظروف یکبار مصرف استفاده می‌کنند اما از ضررهای ظرف‌های یکبار مصرف پلاستیکی آگاهی کافی ندارند.

گفتنی است که ظرف‌های یکبار مصرف در دو نوع پلاستیکی و گیاهی تولید می‌شود اما استفاده از نوع گیاهی این ظروف به علت گرانی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

در جدول زیر می‌توانید قیمت برخی از این ظروف را مشاهده کنید:


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
برای ظرف نذری چقدر باید هزینه کرد+ جدول قیمت

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *