رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برتری تاکتیک‌های کمالوند مقابل منصوریان در نیمه مربیان/ بی‌برنامگی استقلال برای بردن گسترشِ 10 نفره

16:23 - 05 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۸۶۲۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف گسترش فولاد رفته که این بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.
نتیجه زنده/ استقلال صفر - گسترش فولاد صفربه گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 16:20 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف گسترش فولاد رفت که این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. شاگردان علیرضا منصوریان با این تساوی 15 امتیازی شدند و با 15 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان، به رتبه ششم رسیدند.

نیمه اول

دقیقه 13 (گل): محسن کریمی در محوطه جریمه گسترش فولاد با یک حرکت زیبا مدافع مستقیم خود را جا گذاشت و شوت خود را روانه دروازه کرد که توپ پس از برخورد به محسن حسینی، مدافع حریف وارد دروازه شد.

دقیقه 16: پریرا از سمت راست محوطه جریمه استقلال، شوتی زمینی را به سمت دروازه استقلال زد که دور از دستان مهدی رحمتی به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت.

دقیقه 19: لوسیانو پریرا می‌توانست با دروازه‌بان استقلال تک‌به‌تک شود اما مهدی رحمتی با خروجی به‌موقع، توپ را دفع کرد.

دقیقه 22 (گل): محسن کریمی یک بار دیگر با سرعت بالا، خود را در موقعیت شوتزنی قرار داد و با یک ضربه از سمت راست محوطه جریمه، دروازه فرناندو دخسوس را باز کرد.

دقیقه 31: کاوه رضایی شوتی را روانه دروازه کرد که با اختلاف از کنار دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 37:
ضربه فنی یعقوب کریمی از سمت راست، با اختلاف کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 42: پریرا 3 بازیکن استقلال را جا گذاشت و ضربه‌ای را با پای چپ از پشت محوطه جریمه زد که از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43 (گل): توپ به صورتی کاملا اتفاقی به پریرا رسید و او با یک ضربه پای چپ این بار موفق شد توپ را دور از دستان مهدی رحمتی به گل تبدیل کند.

دقیقه 45: داریوش شجاعیان با یک پاس پشت پا، توپ را برای مسعود ابراهیم‌زاده مهیا کرد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 48: ضربه کاوه رضایی از روی ضربه ایستگاهی پس از برخورد به مدافعان، تغییر مسیر داد اما دخسوس موفق شد با یک واکنش، توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 59: ارسال مگویان با ضربه سر کاوه رضایی همراه شد اما راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 61: پریرا پشت مدافعان استقلال صاحب توپ شد و قصد داشت با یک ضربه چیپ، توپ را از روی سر مهدی رحمتی وارد دروازه کند که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 64: شوت محکم فرشید اسماعیلی پس از برخورد به مدافعان گسترش فولاد، با اختلافی اندک از روی دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 67: محمدرضا خلعتبری، مهاجم سرشناس گسترش فولاد به جای رضا خالقی‌فر وارد زمین شد.

دقیقه 70: شوت پای چپ بازیکن گسترش فولاد پس از برخورد به مدافع استقلال در اختیار مهدی رحمتی قرار گرفت.

دقیقه 73: محسن کریمی پشت محوطه جریمه گسترش فولاد در موقعیت تک‌به‌تک با فرناندو دخسوس قرار گرفت که دروازه‌بان برزیلی گسترش فولاد با کف پا ضربه‌ای به سینه کریمی زد و با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد.

دقیقه 77: پس از چند دقیقه توقف بازی، کوروش ملکی، دروازه‌بان دوم گسترش فولاد به جای محمد امین درویشی وارد زمین شد و درون دروازه تیمش قرار گرفت تا جای خالی دروازه‌بان اخراجی گسترش فولاد را پر کند.

دقیقه 79 (گل): خلعتبری با یک ضربه سرِ توپ، پادوانی را جا گذاشت و با یک پاس رو به بیرون، علیرضا نقی‌زاده را صاحب توپ کرد. ضربه سرضرب و بیرون پای این بازیکن به گل تبدیل شد تا گسترش فولاد 10 نفره، بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه 82: استقلالی‌ها با یک ارسال از سمت راست، قصد نزدیک شدن به دروازه گسترش فولاد را داشتند اما ضربه سر بختیار رحمانی بدون نتیجه از کنار دروازه به بیرون رفت و محسن کریمی هم نتوانست وخود را به توپ برساند.

دقیقه 87: علیرضا منصوریان دست به دو تعویض همزمان زد و علی قربانی را به جای فرشید اسماعیلی و خسرو حیدری را به جای مجید حسینی به زمین فرستاد.

دقیقه 90: محسن کریمی این فرصت را داشت که گل سوم تیمش را به ثمر برساند اما مرتضی اسدی، کاپیتان گسترش فولاد خود را مقابل توپ قرار داد و توپ را دفع کرد.

ترکیب تیم فوتبال استقلال:

مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، کاوه رضایی، بختیار رحمانی، مجید حسینی (87 - خسرو حیدری)، هرائر مگویان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی (87 - علی قربانی) و محسن کریمی.

ترکیب تیم فوتبال گسترش فولاد:

فرناندو دخسوس، محسن حمیدی، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، یوسف سیدی (50 - محمد امین درویشی (77 - کوروش ملکی))، علیرضا نقی‌زاده، لوسیانو پریرا، داریوش شجاعیان، مسعود ابراهیم‌زاده و رضا خالقی‌فر (67 - محمدرضا خلعتبری).

ادامه دارد...


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *