رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زحمات آیت الله موسوی اردبیلی در طول حیاتشان فراموش نشدنی است

13:08 - 05 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۸۵۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای گفت: آیت الله موسوی اردبیلی یکی از شخصیت‌های باوفای انقلاب بودند و در این دوران زحمات بسیاری را متحمل شدند که حقیقتا فراموش نشدنی و ماندگار است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت ا...موسوی اردبیلی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایشان در مقاطع قبل از انقلاب، در زمان نهضت و بعد از آن به خصوص در دهه‌های اول و دوم انقلاب همراه با حضرت امام (ره) تلاشهای موثری انجام دادند.

معاون اول رئیس قوه قضائیه افزود: در دوره طولانی که آیت الله موسوی اردبیلی در قوه قضائیه مسئولیت عالی ریاست دیوان عالی کشور را بر عهده داشتند، زحماتشان ستودنی بود که ماندگار است.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای گفت: آیت الله موسوی اردبیلی نسبت به مسائل فرهنگی و تربیت کادر متخصص در آینده اهتمام فراوانی داشتند به همین دلیل در قم و تهران و در برخی استان های دیگر، دبیرستان و دانشگاه تاسیس کردند که بی شک این اقدامات یکی از اعمال صالحی است که از ایشان به جا مانده است و برکات آن تا سالها و قرن ها باقی خواهد ماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *