گزارش تاج به وزیر ورزش در نشست روسای فدراسیون‌ها

19:32 - 03 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۸۱۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رئیس فدراسیون فوتبال در نشست روسای فدراسیون‌ها با وزیر ورزش به ارائه گزارشی از وضعیت و برنامه‌های این فدراسیون به مسعود سلطانی‌فر پرداخت.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، عصر امروز و مطابق با برنامه زمان‌بندی ارائه شده مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در جمع روسای فدراسیون‌های ورزشی خلاصه‌ای از گزارش عملکرد یک‌ساله فدراسیون را ارائه کرد.

در این نشست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در ابتدا گزارشی از فعالیت‌های فدراسیون فوتبال در بخش تیم‌های ملی و افتخارات فوتبال شامل کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی نوجوانان و صعود به جام جهانی هند، قرار گرفتن تیم ملی جوانان در جایگاه سوم آسیا و صعود به جام جهانی کره جنوبی پس از 16 سال، کسب عنوان سوم جهان در مسابقات جام جهانی فوتسال کلمبیا – 2016 ، کسب عنوان دوم در مسابقات جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی را ارائه کرد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر در رنکینگ جهانی در رشته فوتبال، فوتسال، آقایان و بانوان و فوتبال ساحلی در جایگاه نخست آسیا قرار داریم و این در حالی است که در رنکینگ جهانی در رشته فوتبال در جایگاه 27 جهان و در فوتسال و فوتبال ساحلی نیز در جایگاه پنجم و ششم دنیا قرار داریم . ضمن اینکه در حال حاضر و در میان همه تیم‌های جهان در مسابقات مقدماتی جام جهانی تیم ملی ایران بدون دریافت گل در بهترین جایگاه بین المللی قرار دارد.

در ادامه مهدی تاج به فعالیت‌های فدراسیون در زمینه آموزش، فوتبال بانوان، برگزاری فستیوال‌های فوتبال پایه، اقدامات فرهنگی و به ویژه اقدامات فدراسیون در خلال دیدار تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی در روز تاسوعای حسینی و اقدامات فرهنگی سازمان لیگ، داوری و افتخارات کسب شده توسط داوران ایران در مسابقات بین المللی و به ویژه قضاوت در فینال المپیک 2016 و سایر مسائل مربوط به فوتبال اشاره کرد.

لازم به توضیح است که رئیس فدراسیون فوتبال با ارائه پاورپوینت و نمایش فیلم‌های کوتاه، اقدامات فدراسیون در بخش های مختلف را گزارش داد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *