«غریب‌آبادی» عازم ژنو شد

10:26 - 03 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۷۸۵۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
هیئت جمهوری اسلامی ایران برای حضور در نشست اقلیت های شورای حقوق بشر عازم ژنو شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، هیئت جمهوری اسلامی ایران برای حضور در نشست اقلیت های شورای حقوق بشر عازم ژنو شد.
کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل و همکاری های بین المللی قضایی ستاد حقوق بشر، برای شرکت در نهمین نشست مجمع اقلیت های شورای حقوق بشر در راس هیاتی عازم ژنو شد.
غریب آبادی در این نشست مواضع جمهوری اسلامی ایران را درخصوص وضعیت اقلیت ها در شرایط بحران و بلایای طبیعی تشریح خواهد کرد.

هیئت جمهوری اسلامی ایران همچنین با گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور اقلیت ها و مقامات دفتر کمیسرعالی حقوق بشر نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

بت کلیا، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی، رضازاده، مدیرکل سیاسی وزارت کشور و حکیمی، مشاور رئیس قوه قضائیه نیز در این هیات حضور دارند.

لازم به توضیح است مجمع اقلیت های شورای حقوق بشر هرسال تشکیل جلسه می دهد و موضوع نشست سال جاری نیز وضعیت اقلیت ها در شرایط بحران و بلایای طبیعی می باشد.

در روز اول این نشست کمیسرعالی حقوق بشر، رئیس شورای حقوق بشر، رئیس مجمع اقلیت ها و گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور اقلیت ها به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت.  





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *