اتحادیه اروپا فکری به حال مردم سوریه و فلسطین کند/ لابی‎گری صهیونیست‎ها در تدوین بیانیه حقوق بشری علیه ایران

9:40 - 30 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۶۵۲۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت‎الاسلام والمسلمین نوروزی گفت: اتحادیه اروپا به جای نگرانی نسبت به وضعیت حقوق بشر در ایران، فکری به حال آنچه در یمن، فلسطین، سوریه، عراق و سایر کشورهای منطقه در جریان است، کند.
حجت‎الاسلام والمسلمین «حسن نوروزی» سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ؛ با اشاره به بیانیه اتحادیه اروپا درباره وضعیت حقوق بشر در ایران اظهار کرد: اتحادیه اروپا به جای اینکه نگران وضعیت حقوق بشر در کشور ما باشد فکری به حال آنچه در یمن، فلسطین، سوریه، عراق و سایر کشورهای منطقه در جریان است کند.

وی ادامه داد: آنچه در بیانیه اتحادیه اروپا قابل مشاهده است چیزی جز لابی‎گری رژیم غاصب صهیونیست‏ی نیست، در واقع انتشار این بیانیه شاید به نوعی سرپوشی برای اقدامات غیرانسانی آنها در برخی از کشورهای منطقه است.

حجت‎الاسلام نوروزی با طرح این سوال که تدوین حقوق بشر و اعلام بیانیه مبنی بر اظهار نگرانی اتحادیه اروپا و غرب به چه منظوری صورت می‎گیرد، گفت: غرب و مدعیان حقوق بشر باید به این سوال پاسخ بدهند که نسبت به مردم مظلوم فلسطین چه کرده‌‎اند؟

وی در پایان تصریح کرد: صهیونیست‎هایی که به همراهی وهابیت داعش و النصره را تربیت کردند با اقدامات وحشیانه خود بیمارستان‌ها، مدارس و مساجد را تخریب می کنند  اما مدعیان حقوق بشر این فضاحت‎ها را نادیده می‎گیرند و به اجرای حکم قصاص که برگرفته از اسلام و قوانین کشورمان است خرده می‎گیرند.


 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *