رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حل مشکلات زائران برای خروج از پارکینگ های عمومی در مرزهای کشور/ بازگشت 800 هزار زائر به ایران

11:21 - 29 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۶۳۲۰
فرمانده نیروی انتظامی گفت: هر یک از زائران برای خروج از مرزهای کشور دچار معطلی شده و تلاش می کنیم طی روزهای آینده خروج زائران از پارکینگ ها در کمترین زمان ممکن محقق شود.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سردار حسین اشتری گفت: ورود زائران اربعین حسینی به داخل کشور از روز گذشته شدت گرفته و پیش بینی می شود طی روزهای آینده خیل عظیمی از مشتاقان اربعین که به کشور عراق سفرکرده بودند به ایران بازگردند.

وی افزود: در مرز مهران بازگشت زائران به کشور را شاهد هستیم اما در مرزهای شلمچه وچذابه هنوز زائرانی هستند که از کشور خارج می شوند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای پلیس درپایانه های مرزی اظهار کرد: خوشبختانه تعداد نیروهای پلیس در پایانه های مرزی کافی بوده و هدایت بیش از2 میلیون زائر که از کشور خارج شده اند را بر عهده داشته اند.

اشتری ادامه داد: تا کنون بیش از 800هزار تن از زائران ایرانی به کشور بازگشتند و درخواست ما این است که مردم در بازگشت خود نیز با نیروهای پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت نه چندان مناسب پارکینگ ها در پایانه های مرزی خاطر نشان کرد: با توجه به اذهام تعداد قابل توجه خودروها در پارکینگ ها زائران زمان ورود به کشور برای یافتن خودروی خود در پارکینگ دچار معطلی شده و درخواست ما این است که در این زمان با حفظ آرامش از مرزها خارج شوند.

اشتری درخصوص خدمات ارائه شده درحوزه حمل و نقل عمومی به زائران اربعین حسینی اذعان کرد: با وجود اینکه وسایل نقلیه عمومی به تعداد کافی برای بازگشت زائران در نظر گرفته شده است اما بدون شک هر یک از زائران برای بازگشت و بهره گیری از وسایل نقلیه عمومی با تاخیر مواجه خواهند شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *