شلمچه بهترین جایگزین برای مرز مهران/ مسیرها منتهی به مرزهای چذابه و شلمچه باز است

11:41 - 27 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۷۷۶
استاندار خوزستان گفت: زائران برای خروج از کشور از مرز شلمچه با هیچ مشکلی مواجه نبوده و تمام امکانات در این مرز فراهم است.
به گزارش خبرنگار گروه جامعه غلامرضا شریعتی گفت: با توجه به یکطرفه شدن مرز مهران و جلوگیری کشور عراق از ورود زائران از این مرز به خاطر این کشور مشتاقان پیاده روی اربعین مرزهای شلمچه وچذابه راجایگزین کرده اند.

وی افزود: تأکید شده که هیچ یک از زائران اربعین برای عزیمت به کشور عراق مرز مهران را انتخاب نکنند زیرا این مرز به طور کامل از طرف کشور عراق مسدود شده است.

استاندار خوزستان با اشاره به آمادگی ها جهت حضورزائران در کشور عراق از مرزهای شلمچه و چذابه اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر مشکل خاصی برای تردد زائران از مرزهای شلمچه و چذابه وجود ندارد و ما آماده پذیرش زائران از این مرز هستیم.

شریعتی با بیان اینکه بهتر است زائران ا ربعین مرز شلمچه را برای خروج از کشورانتخاب کنند، خاطر نشان کرد: درحال حاضر تمام امکانات در مرز شلمچه برای تردد زائران فراهم شده و با توجه به وجود امکانات بیشتر در این مرز به زائران توصیه می شود بیشتر شلمچه را برای خروج از کشور انتخاب کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر وضعیت مرز چذابه وت ردد زائران از این مرز به چه صورت است، تصریح کرد: خوشبختانه برای خروج زائران از مرز چذابه تاکنون با مشکل خاصی مواجه نبوده ایم اما بهتر است پذیرش زائران از مرز شلمچه انجام شود.

استاندار خوزستان در رابطه با وضعیت مسیر منتهی به دو مرز این استان اذعان کرد: ترددها در مسیرهای منتهی به دومرز شلمچه و چذابه پرحجم اما روان است و زائران اربعین حسینی می توانند به راحتی از مسیرها به سمت این دو مرز روانه شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *